junijente 08 + augustbarn11 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg har bestilt time til modningsakupunktur i uke 36+5. veldig spent på om dette har noe for seg. er vel sånn at man går 1-2 ganger i uken frem til fødselen, men lurer veldig på om noen har erfaringer med dette?? gode eller dårlige...?? er så klar for å få ut babyen snart altså;o)
2 Gullunger Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg gikk 12 dager over tiden sist gang og ble da satt igang uten at jeg var moden i det hele tatt. Denne gangen har jeg gått til modningsakkupunktur siden uke 37 (har vært 9 ganger) - jeg er nå 14 dager på overtid, men var iallefall litt moden når jeg var på overtidskontroll igår... Forskning viser jo at det skal hjelpe til å korte ned på åpningstiden under fødselen iallefall, men det setter vel ikke igang fødselen tidligere så vidt som jeg har forstått. En på jobben min hadde en fæl første fødsel, hun gikk til modningsakkupuntur før 2. fødselen og hadde en skikkelig drømmefødsel- hun ga stor del av æren for det til modningsakkupunkturen. Jeg tror nok det har noe for seg - men det kan nok være forskjellig fra person til person hvor mye det har å si.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå