Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 endelig, etter snart en hel uke i tlf med NAV har engangsstønaden kommet:D Ikke et sekund for tidlig!! I går var en herlig dag altså, ferdig med en eksamen og penga i boks;) Godt å få satt vekk de 20 000 jeg skal fordele utover året, blir litt bedre til sinns av å vite at jeg har 2000 kr ekstra å rutte med i mnd i 10 mnd:D Er så deilig å få ting igang, føler at fødsel og baby er nærmere nå enn noen gang før, ting er virklig på stell, må bare kjeppjage gubben til å gjøre ferdig barnerommet så kan jeg sette meg med beina høyt å bare ruge ivei;) Flere som har opplevd at ting begynner å se lysere ut nå?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Godt du har fått de... Sitter her og venter på de og de på Nav er skikkelig sure og grettene. Virker som de lager nye regler for vær gang jeg ringer:( Merker hormonene koker.. Har holdt av en vogn som er på tilbud og de holder den av frem til Fredagen, så det ser ikke ut til at vi får kjøpt den vogna... Nei her ser det ikke lysere ut enda...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Du må bare fortsette og skrike og hyle til de hører deg, ring så mye som mulig! Jeg satt med penn og papir og skrev ned det de sa til meg hver gang for å sjekke at de ikke drev å lurte seg unna, for de er flinke på å "glemme" å fortelle deg hva du har rett på! Men hvis du har fyllt ut søknaden så er det bare å ringe og mase til du får svar, jeg måtte vente i 3 uker etter at jeg hadde søkt, men det skal bare ta en ukes tid! Hvis du har mulighet så ville jeg gått ned til kontoret demmers og huket tak i den første og beste som jobber der og kreve å bli hørt!
Nanna:-D Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Så bra at ting årner seg for deg!! Har sleti mye med nav sjøl. Vet det er tøft og vanskelig! Men jeg vil anbefale dere å dra på nav-kontoret i komunen deres. Det er i allefall hjelpt meg. Har ikke gått før døm har gitt meg svar, datoer el hva jeg nå er ute etter... Lykke til!!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Til Mandag som kommer er det 4uker siden jeg leverte søknaden. Jeg har ikke mulighet og komme meg ned. Er så lei og sint nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå