Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er på desperat jakt etter Pantene hårspray som er den beste jeg noensinne har brukt. Ringte Procter & Gamble og fikk vite at de ikke selges i Norge lenger, men de foreslo online-shopping, f.eks fra boots.com som selger hår- og skjønnhetsprod mm. Var inne der nå og fant ut at de selger sprayen, men er usikker på om de sender til Norge.. Noen som vet?? Eller- noen med tips om sider som kan føre dette...??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Vet ikke om de selger, men du er klar over at de holder på å åpne opp flere avdelinger i norge? det er også nettbutikk i norge, kanskje du kan høre med dem se http://www.bootsapotek.no/
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Pantene ødelegger håret ditt!!!!! Men en tilsaverende spray er den gass sprayen fra define. De ødelegger håret like mye. Kjøp hårprodukter hos frisøren.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk for svar!! Visste ikke at de kommer til Norge, nei. Men de fører nok neppe heller P. da P&G sa de ikke selges i Norge lengre. Sjekka nettbutikken nå, og de fører visst ikke pantene. Pokker så vanskelig å få tak i dette altså, har tom sendt med bestillinger til venner som har vært utenlands på ferie:) Men oppdaget en amerikansk side som heter medshopexpress.com, og de har den og sender worldwide. Må bare finne ut hva det vil koste meg:) Tja, ødelegger og ødelegger.. Jeg har brukt denne sprayen i 8 år, og håret sitter enda på, og ser relativt ok ut:) Prøver stusse det hyppig da. Nei, Define er bare møkk. De har jo kuppet alle utsalgssteder for slike produkter og jeg har blitt tvunget til å kjøpe noe av dette, siden det snart ikke er annet enn det å oppdrive. Og den gass-sprayen deres er IKKE i nærheten av å ha det holdet jeg får av Pantene, har nemlig prøvd den og hundre andre for å se om noe kunne erstatte favoritten min.. Har heller ikke hatt særlig suksess med kjøp hos frisøren. Jeg har langt, tynt, fint hår som jeg må spraye og føne en del i for å få volum. I tillegg lokker håret mitt seg i fuktighet, men pantene klarte også å holde det rett i fuktig vær. men er det frisører her med tips om gode sprayer m SKIKKELIG hold, tas de mot med varm takk!!!
Labambie Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hei frisør her. Produkter fra dagligvare,h&m,vita osv er veldig skadelig for hår og hodebunn. Jeg hadde nok også bare stolt på profesjonelle når det gjelder hår. Du skal få tips til 2 sprayer som er EKSTREMT bra hold i.. -ICE spiker blast -FUDGE membrane gas Om disse ikke funker på håret ditt så er det ingenting som gjør det!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk LaBambie, da skal jeg jammen prøve det!!! Er det en av disse du vil anbefale mer enn den andre?? Er begge gass-sprayer?? Og- vet du om det er spes frisørkjeder som fører dem? Har nemlig hatt DET detektivarbeidet m å oppdrive pantene og dens utsalgssteder (slitsomt!!), så hadde vært fab å vite eksakt hvor jeg kan gå!! Jeg må ha den i hus for å fikse såta mi til den 17. hehe. .
Labambie Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Ja,dette er gass sprayer begge to! Begge to er veldig bra,kan si at spiker blast'en er stivere,mens membrane gas'en blir litt mer bevegelig. Så søker du skikkelig lim,gå for en av disse. De er like gode! Føler selv jeg har pløyd igjennom det meste av frisørsprayene.. Hvor bor du da? Er ikke så lett å si hvor... De store kjedene pleier å føre iallefall Ice. Du kan jo ta deg en ringerunde til de forskjellige salongene der du bor? Hvis du bor i Akershus eller Hedmark så gå til en Hairport salong! Der har de begge deler!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Tuuusen takk!! Jeg bor i oslo, så antar mulighetene er mange:) Vet jeg har sett den ICE-serien før, men husker bare ikke hvor. Får prøve ringe ja:)
Labambie Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Om det ikke er for langt unna for deg,så dra til Hairport RaGla på Lørenskog! De har nok! Men Oslo er jo selvsagt mulighetene mange... Ice er et merke av Joico,samme levereandør som KMS! Så mange som har KMS kan også ha Ice.. Fudge produktene derimot,er jeg litt mer usikker på... Si ifra åssen det går da,om du får tak i! Vet det selvsagt går å bestille på nett også men ikke så lett når det må være i hus til 17. mai.. Selv skal vi være så kjip at vi drar til Sverige 17.mai... Kaldt og regn er dritt!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Ok, da tror jeg at jeg må ta en tur til Magic på Oslo city (blir for langt å dra til lørenskog m nyfødt baby og uten bil:) - de har så og si alle hårserier som finnes (vel, nesten da..). Vet ihvertfall at de fører Fudge, og ganske sikkert Joico også. Men kan si fra når jeg har funent den ja:) Jeg ser det er meldt 6 gr og regn på morgenen den 17 her ja.. men jeg kan ikke stikke av, venter storinnrykk av famile fra begge sider, så best å fikse hus og hår og alt annet de neste dagene:) God "feiring" i nabolandet og takk for hjelpen:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Yess- da har jeg fått tak i IcE'n- Auster frisør hadde begge:) Nå skal det sprayes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå