Gå til innhold

Heldiggriser!

Lykketroll *med Bolletrollet*

Anbefalte innlegg

Skrevet

blæh!!

Sitter her å er skikkelig deppa; Jeg og sambo snakket litt sammen i går, og da viser det seg at han ALDRI vil gifte seg! Jeg har liksom prøvd å hinte litt den siste tiden: ønsket meg ring i julegave osv, fikk en fin ring - men ikke helt den typen jeg hadde håpet på... :P

Så i går lå vi i senga å snakket om løst og fast, og da kom dette opp... Det viser seg at han tror at et forhold lettere vil gå ad undas hvis man gifter seg :( Tror det har noe å gjøre med foreldrene hans å gjøre... Mine er også skilt, men jeg har da håp alikevel :P

Jeg er av typen som har tenkt på bryllupet mitt siden jeg var 10 år, og nå viser det seg at det aldri kommer til å skje :'( Jeg vil jo ikke gå i fra han bare på grunn av det... Vi har en fantastisk sønn sammen også!

Men alikevel føler jeg at jeg har mistet noe... Klarer ikke å la vær å tenke på det...

Huff! beklager hvis jeg legger en demper på stemningen her inne, måtte bare få luftet tankene litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da:(

Jeg og har drømt om bryllupet mitt lenge og elsker all planleggingen.

Men kanskje samboeren din endrer mening etterhvert?

Eller dere kan ha en fest/ slags seremoni for å feire forholdet.Vil jo ikke bli helt det samme men kan jo være et kompromiss.

Skrevet

Du har gooood tid! Du er bare 21 år, og jeg går ut i fra at du har en ganske ung samboer også? Du får gi han noe år på baken, så får du se om han ombestemmer seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...