Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 blæh!! Sitter her å er skikkelig deppa; Jeg og sambo snakket litt sammen i går, og da viser det seg at han ALDRI vil gifte seg! Jeg har liksom prøvd å hinte litt den siste tiden: ønsket meg ring i julegave osv, fikk en fin ring - men ikke helt den typen jeg hadde håpet på... Så i går lå vi i senga å snakket om løst og fast, og da kom dette opp... Det viser seg at han tror at et forhold lettere vil gå ad undas hvis man gifter seg Tror det har noe å gjøre med foreldrene hans å gjøre... Mine er også skilt, men jeg har da håp alikevel Jeg er av typen som har tenkt på bryllupet mitt siden jeg var 10 år, og nå viser det seg at det aldri kommer til å skje :'( Jeg vil jo ikke gå i fra han bare på grunn av det... Vi har en fantastisk sønn sammen også! Men alikevel føler jeg at jeg har mistet noe... Klarer ikke å la vær å tenke på det... Huff! beklager hvis jeg legger en demper på stemningen her inne, måtte bare få luftet tankene litt...
miss blithe Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Så kjedelig da:( Jeg og har drømt om bryllupet mitt lenge og elsker all planleggingen. Men kanskje samboeren din endrer mening etterhvert? Eller dere kan ha en fest/ slags seremoni for å feire forholdet.Vil jo ikke bli helt det samme men kan jo være et kompromiss.
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Du har gooood tid! Du er bare 21 år, og jeg går ut i fra at du har en ganske ung samboer også? Du får gi han noe år på baken, så får du se om han ombestemmer seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå