Gå til innhold

Hun sikler så veldig mye. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden hun ble født har hun siklet mye, så det er nok ikke tenner. Da hun var 2 mnd begynte det å bli ekstra mye. Renner ofte ut av munnen hennes. Nå er hun 4mnd og det er likt. Pleier å ha på henne en frottesmekke, slik at hun ikke skal bli så våt på genseren. Hun gulper ikke da heldigvis, så det er bare sikkel vi må gå rundt og tørke opp ;)

Kommer dette til å bedre seg? Er så redd for at hun skal fortsette å sikle når hun begynner i barnehagen osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere som slever ja!! vår lillemor er også 4 mnd og bruker smekker... begynte å øke på rundt 2 mnd. har en liten gutt på 21 mnd, han begynte å sleve rundt 5-6 mnd alder, og må bruke smekke hver dag i bhg.. Aner ikke når han slutter, men fått høre at jeg var et skikkelig slevebarn..Sånn er det bare- gå til innkjøp av noen søte smekker, og bare vær tålmodig!

Skrevet

Jenta mi siklet veldig mye fra fødselen av omtrent. Og helt til hun fikk tenner i 7 mnd alderen. Hun er nå snart 10 mnd. Men det ble periodevis bedre. =) det går nok over etter en stund..=) vil nok ikke sikle like mye hele tiden.

Jeg trodde også at tennene kom tidlig, men der tok jeg feil...hehe

Skrevet

Jepp, to siklebarn her.

Min eldste sluttet når han var nærmere 2 år.

Tulla mi sikler like mye. Det er noen nye tørkler/smikker fra Exit som er veldig gode. Så vi har kjøpt mange farger og pynter dokka vår med det! Tror ikke denne siklingen slutter med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...