Gå til innhold

grysom 35pp/3sa/1 ma venter gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) tenkte jeg skulle sende deg pm men jeg har ikke profil, og kommer ikke inn på siden min av en eller annen grunn, så får ikke sendt.

Har vært inne på hjemmesiden din og sett på bildene dine, og de var kjempefine:) så fin mage du har:) og bryllupsbildene deres var kjempefine:)

Jeg lurer på en ting: du skriver at du snart er 22 år, og dere har giftet dere. Jeg er nå 23 år og giftet meg da jeg var 21 år og min kjære var 22 år. Alle venninene mine lurer så fælt på hvorfor vi har giffta oss, og hvorfor så tidlig, og hvorfor vi hadde så hastverk, og hvordan jeg klarte "å lure" min kjære til å gifte seg så ung osv. Begynner egentlig å bli rimelig lei av sånne spørsmål og av og til spydigheter. Mange som til og med trodde vi gifta oss fordi jeg var gravid!! noe jeg ikke var da...

Bare lurer på om du har opplevd å få slike spørsmål og hva du eventuelt svarer?

Begynner snart å lure på om det er ekstremt unormalt å gifte seg når man er 21 år?

Vart derfor litt glad da jeg så at du heller ikke var så gammel da du gifta deg:) Føler meg plutseli ikke sååå alene:)

Stor klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, kanskje jeg har skrevet nicket feil?

Skrevet

hei beklager at jeg ikke har svart før nå...

tusn takk for d:) var hyggelig å høre:)

vi har vært sammen siden jeg var 16 år gammel så d kom ikke som noen overaskelse på noen da vi bestemte oss for å gifte oss..

men selvsakt noen av mine bekjente kom jo med spydigheter om at jeg var for ung å at jeg kom til å angre..

da så jeg bare domt på dem å spurte om hvorfor vi måtte vente når vi viste at dette var d vi ville... vi hadde jo delt noen år sammen å var super klare til å dele resten av livet sammen som mann å kone.

før var d jo helt vanlig å gifte seg ung så jeg skjønner ikke va som er så domt med d?

nei ikke bry deg om tvilerne . stol på at d flotte dere har gjordt sammen er en bra ting å nyt tilværelsen som mann å kone) d gjør iallefall vi:)

Skrevet

Blander meg inn jeg :)

Jeg er ikke gift da.

Har to unger ut fra et 9 års langt forhold, og nå vneter jeg barn nr3 med min samboer. vårt første fellese.

Men det jeg ville si er jo at det er et større steg å velge å få barn ilag enn å gifte seg synes jeg da.

Man har uansett ingen garanti at det kommer til å vare uansett. Når det er unger involvert er jo en skillsmisse mye værre enn uten unger. Samme blir jo kun samboere med og uten unger..mye værre når unger er involverte.

Så om man velger å gifte seg i ung alder ser jeg bare som positivt jeg da :)

Skrevet

ja, hehe, samme her også, vi har vært sammen siden jeg var 16 og han 17.. Burde ikke kommet som noe sjokk på venninene mine heller, men de vart jo dødssjokka, hehe, kanskje en smule misunneli de som var mest spydige også? D verste var at plutseli skulle veldig mange av vennekretsen min begynne å ramse opp og gni inn alle de positive tingene med å ikke være gift, må si jeg fikk litt kalde føtter etter påvirkelsen, men er så lykkelig idag at jeg aldri ville gjort noe annerledes:)

Og ja, d er sant , at før var d vanligest å gifte seg når de var rundt 20 år, så burde ikke være et så stort sjokk egentlig.. hehe, men sånn er d nå bare idag, d gjelder å gjøre sånn som du sier, å bare drite i de negative kommentarene, og nyte tilværelsen:)

Når har du termin forresten?

Skrevet

Lille meg venter nr3:)

Ja, d synes jeg også!! Når man gifter seg, så er det i teorien bare et papir som tvinger dere sammen.. men når man har barn sammen, må man samarbeide for resten av livet enten man vil elelr ikke... Men d er faktisk mange fra både min og hans "vennekrets" som har fått barn i ung alder, mange som til og med ikke vet faren er, men da reagerer ikke folk på samm emåte som når man gifter seg.. hehe, skulle tro folk trodde at d er mer forpliktelser med å gifte seg enn å få barn... mange som ikke skjønner forpliktelsene med å ha barn..

Er helt enig med deg:)

Og takk for støtten, så deilig å få støtte av og til:)

Håper du får en suveren graviditet og fødsel:)

Skrevet

termin er 15 august:) fyttikatta som vi gleder oss:)

når skal dere ha?

Skrevet

Åj, da er d ikke lenge igjen:) sommeren går jo kjempekjempefort! så kjekt at d bare er maks tre mnd igjen!

Skjønner godt at dere gleder dere masse! d gjør vi også, hehe, tenker ikke på annet for tiden:D Vi skal på ultralyd på mandag, så da får vi vite terminen:) gleder meg sånn til å se han/henne:) men foreløpig termin er 19.oktober:) så d er lenge lenge til..

Jeg har faktisk noen bekjente som bor i ålesund, nærmere bestemt skothaugen og hessa:) er du fra ålesund eller er d noe jeg bare troe jeg så på sida di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...