berta Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Matvrak som jeg har blitt, er den allrede planlagt... I dag blir det chili con carne med rømme, guacamole og nachos. ( Skal ha party i kveld :-) ) Hva med dere andre ? Og hva bruker dere å servere på party ?? Lurte på å lage en dessert med youghurt, krem, frukt og sjokolade....Mmmm...
Gull-i-magen♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 I dag står det pastabuffét på menyen på kantina på jobb, så da blir det nok det... Hva slags party skal du ha? Jeg har hatt en gang før, og da fikk jeg beskjed av vertinnen om at serveringen skulle være enkel (bare kaffe å noe enkelt å bite i), fordi fokuset ikke skulle bli på serveringen men på produktene som skulle selges... Også mente hun at det var lettere å få folk til å holde party når de så at det kunne gjøres enkelt uten så mye styr... Hørtes spennende ut det du skal lage:)
White*Angel Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Her blir det brødskive med kjøttdeg og ost. Kjøttdeig stekt på panna med taco krydder på Enkelt!
Prinsesse vilikke... Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 her blir det tomatsuppe med makaroni. samboeren er borte idag, og lillemor bare elsker tomatsuppe...
Mummimamma;-) Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Her blir det grill; sommerkoteletter, bakte poteter med rømme, ost, vårløk og mais, og så salat.
berta Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Skal ha Mary key ( ??) party. Har aldri hatt party før, så er nybegynner, hehe... Føler liksom man må servere noe...
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 skal ha kyllingfille, med slotspoteter og en eller annen saus til;) åsså gr saker da!!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Her blir det kyllingvinger i dag Fint å knaske på i solskinnet på terrassen. Med rå babygulerøtter ved siden av.
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 vi ska spise pannekaker med krem og syltetøy.och har kjøpt jordbær=) jeg ska steka bacon og så jeg kan velja om jag vill ha søtt eller salt=)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 jeg skal ikke ha party da men.. skal kose meg med taco i dag masse salat, lite kjøtt i og en haug med rømme
Laybik Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal ha strimlet kyllingfilet stekt med løk, brokkoli og spinat, med masse soya saus:-)
Gjest Mammamoms Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Huff og huff ;-) I disse gravide tider er det jammen litt opp og ned med middagene... Mannen min kommer til å jobbe til klokken 10 ikveld, og siden jeg ikke er helt i slag i dag, er det eneste som frister et bløtkokt egg! :-) Håper det kommer til å smake så godt som jeg drømmer om nå.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Hmm...tror vi skal grille idag Har lyst å lage spyd med kjøtt, paprika, squash og sopp, nam-nam Å deeeeilig salat til!
temine Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Her er herren i huset, tulla og onkelen ute for å kjøpe med pizza hjem. Enkelt og greit;)
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 I dag skal vi grille de nye laksepølsene og lakseburgerene som er kommet:) tilbehør er Salat og ovnsbakte potetbåter:) trur det blir kjempegodt... på party server vi som regel Thai mat:) syns det er så godt, og har en god oppskriftsbok med masse deilig(og ganske sterk) mat. til dessert er det som regel hjemmelaget sjokoladeis:) nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå