Gå til innhold

Da er alt klart... tror jeg..! :) Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er alt vasket og lagt på plass der det skal være, og det vi trenger utenom er kjøpt inn. Mindre enn en uke til ks nå, og det skal bli så utrolig deilig å bli ferdig!

Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke pakka bagen enda da. Får vel kanskje begynne på den i kveld..?

Føler meg virkelig klar til å bli mamma igjen, og jeg er så utrolig spent på å møte henne!

Føler jeg er litt sent ute til å ha alt klart i forhold til alle dere andre her inne, men men... Jeg sliter så sinnsykt med bl, så jeg har bare måttet ta litt etter litt. Glad jeg ble ferdig i tide! :)

Nå kan jeg egentlig bare sette meg godt til rette og nyte de siste få dagene, for dette kommer jeg aldri til å oppleve igjen. Når vesla kommer nå, så har vi to, og det holder for oss.

Gleder meg til å kunne kvitte meg med gravidklærne da, for de er jeg VIRKELIG lei!!

Flere her som føler seg klare??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo 48 dager igjen, men jeg er mer enn klar nok ja! Eneste problemet er at barnerommet ikke er klart, og utenom klær og slikt så er ikke utsyret i hus heller!:( Barnevogna står ferdig bestillt nede på butikken og venter, senga og stellebordet står hos mine froeldre og rommet som baby skal ha er fortsatt datarom:( Jeg sliter også med BL og skikkelig nedtrykkssmerter (skal ringe JM i dag og bestille ny UL for å se hva som skjer der nede;) ) så jeg får på en måte ikke gjort så mye, men sambo har lovet å gjøre i stand alt i slutten av denne måneden, håper bare vi blir ferdig i tide i tilfelle nurket kommer før han er planlagt....

 

Men hvis BL blir mer alvorlig, (har jo en stund igjen, så ting kan jo bli værre:( ) er det sjangs for at jeg må ta KS da? Har hørt om de som ikke kunne føde vaginalt pga BL, er dette sant???

Skrevet

Hmm... det har jeg aldri hørt, men det kan jo hende. Jeg har der i mot hørt at folk ikke har hatt noe problemer med å føde vaginalt selv om de er kraftig "tatt" av bl. Men som sagt, jeg vet ikke...

Er ikke p.g.a. bl at jeg skal ha ks. Det skyldes andre ting.

 

Jeg begynte tidlig med forberedelsene, for jeg visste at jeg kom til å bli like plaga med bl denne gangen som sist. Har tatt litt hver dag som bekkenet har vært sånn passe, så nå er jeg endelig i boks.

Du får bare mase på samboen din, så får han det nok i orden.

Vi skulle pusse opp barnerommet, og det fikk jo ikke jeg gjort. Jeg sa til sambo at det SKULLE være klart til vesla kommer, om han tok det tidlig eller sent var opp til han. Men, jeg kjøpte inn alt av materialer og satte det klart, og da klarte han ikke å dy seg. Og så ble han vel litt lei av å ha alt det stående i leil... hihi :))

 

Masse lykke til i hvertfall!

Skrevet

Hehe, ja jeg får vel mase litt ekstra på ham, rommet må jo males og greier (Bor i studentkompleks, så det trengs litt maling og slikt ja!!)

 

Håper ikke BL har innvirkning på fødsel da:) Vil jo helst føde vaginalt, vil komme meg så fort som mulig for å kunne fortsette å studere etter sommeren:D

Skrevet

Ja, gjør det! Evt begynn så smått selv. Da skal du se han kommer løpende! Hehe :) Pleier å funke sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...