dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hvilke bøker kan du anbefale? Gjerne noe spennende
Duracella Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 John Irving har skrevet noen litt artige romaner. F eks Garps Bok som han nok er mest kjent for. Inneholder alt du kan tenke deg. Krim: Alt av Minette Walters. Gjerne Kjerringbissel eller Acid Row. Kos deg!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Alt av Liza marklund Utenom det er jeg veldig glad i bøkene PS;jeg elsker deg,vannmelonen, idas dans og veien til karlsvogna. Ikke spenning, men de to sistnevnte er skrevet at personer som har mistet en av sine nærmeste av kreft, utrolig rørende og nydelige bøker..
blond Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Presisering: Begynn med Studio Sex og les de andre bøkene av henne etterpå. På hjemmesiden til LM finner du kronologisk rekkefølge på bøkene. De er ikke skrevet i logisk rekkefølge i forhold til hovedpersonens liv.
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 takk takk jenter Håper de har inne noen av de
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 ville svaner er fantastisk...husker ikke forfatter den trettende fortelling - diane setherfield men dette er jo ikke krim da men... har veldig lyst på lese obama sin bok, skal visst være veldig god. av krim så er jo gunner staalelsen min favoritt. jo nesbø skriver også meget godt. veronica decides to die må nevnes når vi snakker bøker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå