Gå til innhold

Låner dere mye fra biblioteket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kjempe flink, liker og ha masse bøker i hyllene så har igrunn kjøpt det meste jeg har hatt lyst å lese (til stor forbannelse hver gang jeg flytter!!!!!!). Men samboer er superflink til å låne der. Både bøker, musikk og film.

Nå har vi blitt ganske flinke å gå med Magnus, så han får låne bøker der. Han koser seg og kan sitte ganske lenge og blad i bøkene før vi går hjem igjen, kjempe koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, *kikke bort på en stor stabel av biblioteksbøker som ligger ved siden av meg nå* egentlig ikke, men innimellom så låner jeg. Mitt problem er at jeg er så fæl til å glemme å levere tilbake igjen. Nå har jeg lånt masse bøker til studiet mitt da, ble for dyrt å kjøpe alt. Jeg låner aldri bøker til barna, det tør jeg ikke. Selv om vi lærer dem å fare fint med tingene sine så hender det at de kan få raserianfall og kaste på noe, eller rive i noe og vips blir det ødelagt, så da tør ikke ha bibilioteksbøker til dem. Ikke ofte det skjer at ting blir ødelagt, men orker ikke ta sjangsen enda. De har massevis av bøker og nå for tiden får de en ny bok hver mnd av sånn førskolebøker hvor de lærer om dinosaurer, havet, verdensommet osv.

Skrevet

Tidligere lånte jeg masse på biblioteket. Men etterhvert er det blitt sånn at jeg kjøpte de fleste bøkene. Liker å ha "mine egne" bøker.

Da jeg flyttet forrige gang ble jeg nesten nabo med biblio og da ble det mere brukt igjen. Låner gjerne andre bøker enn skjønnlitteratur der, f.eks bøker om strikking og sånt + fagbøker.

Nå har jeg flyttet igjen og bor langt fra nærmeste biblio,så nå blir det lite brukt.

Skrevet

Jeg burde absolutt vært flinkere, men jeg kommer meg!

Skrevet

Låner stort sett sånne bøker med tykke sider til Magnus av samme grunn. De biblioteksbøkene med tynne sider prøver vi å legge sånn at han ikke kan lese de uten at vi gjør det sammen han.

Jeg elsker å ha masse bøker i hyllene hjemme. Sambo hater det, så vi prøver å finne en middelvei der gitt :-)

Sånne førskolebøker med temaer er geniale :-)

Skrevet

Når jeg var liten "Bodde" jeg på biblioteket, var på eventurstund, lånte bøker, lydbøker, tegnet og gjorde lekser der.

Jeg elsket å være der og min mor var veldig flink til å ta meg med på biblioteket.

Senere ble det mye brukt til gruppearbeid på skolen, vi lånte studierom og jobbet veldig bra der.

Nå har jeg flyttet fra den vesle byen med det koselige biblioteket, her i Oslo blir det liksom ikke det samme.

Er ikke gåavstand til bibliotek her heller, men jeg er av og til innom for å låne bøker til oppgaver på skolen..

Når Noah blir litt eldre så tar vi han nok med, så han kan få oppleve den magiske bokverdene han også:))

Skrevet

Låner masse til gutta der, men lite til meg. Jeg liker å eie mine egne bøker jeg også og moren min fyller villig opp lageret:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...