Gå til innhold

Little Miss Naughty:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig å se deg her inne!!!

 

Bare å bli så kommer sikkert tonetroll og serverer te, bare hun får skiftet eksosanlegget først:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, takk. Jeg kommer frem når snøen tiner.

En kopp te hadde vært fint. Jeg har noen fine kjeks her på kontoret.

Skrevet

Håper snøen tiner raskt i år;-D

Skrevet

og at dett ikke kommer mere.

Våknet opp til 30 cm ny snø i går, brrrrr.

Storebror måtte nesten gråte og sa bestemt at han vil flytte til et land hvor det ikke snør.

Skrevet

Trenger kanskje ikke å bytte land???

Skrevet

Jeg mente også at vi kunne jo kanskje flytte sørover til mormor, men han var veldig bestemt på at han ikke ønsket noe snø. Han har fått ny sykkel og er veldig skuffet over at han ikke kunne sykle i pinsen.

Må si at husby og jeg vurderer sterkt om vi ikke skal vende nesa sørover snart. Mest av alt savner jeg våren.

Skrevet

Sørover er lurt, helt klart.

 

Selvom jeg synes det har vært i minste laget med snø i vinter.

( mener ikke å gni det inn) Men jeg synes at det godt kan være litt snø når det er vinter:o)

 

Skrevet

Stemmer for å flytte nærmere mormor - det er koselig og stort sett fint vær:-)

 

Og kan godt forstå at småtten var skuffet, med ny sykkel og greier!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...