Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hyggelig å se deg her inne!!! Bare å bli så kommer sikkert tonetroll og serverer te, bare hun får skiftet eksosanlegget først:-)
Little Miss Naughty Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Takk, takk. Jeg kommer frem når snøen tiner. En kopp te hadde vært fint. Jeg har noen fine kjeks her på kontoret.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Håper snøen tiner raskt i år;-D
Little Miss Naughty Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 og at dett ikke kommer mere. Våknet opp til 30 cm ny snø i går, brrrrr. Storebror måtte nesten gråte og sa bestemt at han vil flytte til et land hvor det ikke snør.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Trenger kanskje ikke å bytte land???
Little Miss Naughty Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg mente også at vi kunne jo kanskje flytte sørover til mormor, men han var veldig bestemt på at han ikke ønsket noe snø. Han har fått ny sykkel og er veldig skuffet over at han ikke kunne sykle i pinsen. Må si at husby og jeg vurderer sterkt om vi ikke skal vende nesa sørover snart. Mest av alt savner jeg våren.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Sørover er lurt, helt klart. Selvom jeg synes det har vært i minste laget med snø i vinter. ( mener ikke å gni det inn) Men jeg synes at det godt kan være litt snø når det er vinter:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Stemmer for å flytte nærmere mormor - det er koselig og stort sett fint vær:-) Og kan godt forstå at småtten var skuffet, med ny sykkel og greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå