Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har tatt silikon, i januar/februarskiftet...Fikk beskjed om at disse skulle feste seg etter ca 6 ukers tid. De har enda ikke festet seg, og jeg kan skyve dem helt under armhulen! dette skjer spesielt når jeg sover! ubehagelig og stygt! to plastkuler som bare sklier frem og tilbake inni der...jeg er så misfornøyd at jeg vil grine! jeg har vært til kontroll, og kirurgen sa jeg måtte bare vente! men det har fremdeles ikke grodd fast! det er som to pingpongballer som flyter rundt... jeg har kontaktet klinikken igjen, og siden jeg hadde glemt en time til gratiskontroll, må jeg nå betale 500kr for neste time! i garantipapirene står d at kontroller første året er gratis, så jeg skjønner ikke helt hvordan de plutselig skal kreve betaling for alle de neste kontrollene fordi jeg glemte en GRATIStime........og operasjonen bare ble utført for 3mnd siden.... dessuten er d jo ikke vanlig kontroll jeg skal til heler, jeg skal jo inn for å klage, fordi puppene ser helt grusomme ut, og likner ikke pupper i d hele tatt, men bare to baller som flyter rundt i kroppen min! de har jo da gjort en dårlig jobb, og skal jeg da måtte betale 500kr for å komme inn å si og vise at de har gjort en dårlig jobb?????? finns det noen her som vet råd?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 please..fint om noen kan svare..jeg føler nemlig jeg ikke har noen rettigheter her...og at jeg må gå ev. til et nytt sted og betale 28tusen for å fikse dette..må jeg d?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 forbrukerportalen.no- kosmetisk kirurgi...står du må henvende deg og klage til klinikken først, og søke erstatning fra klinikkens forsikringsselskap dersom dere ikke kommer til enighet....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 de som opererte deg i utgangspunktet må rette opp i deres feil, lykke til håper det ordner seg og at dine pupper blir kjempe fine
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 men jeg er blitt gravid, så puppene kan jo ikke fikses før babyen er kommet da... er det som gjør d så vanskelig=S
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 da blir det litt kjedelig det... prøv å finn på en eller annen løsning, så ordner du dem etter fødslen
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 men altså puppene er jo ikke grodd som dem skal, og at jeg er gravid skal ikke ha noe som helst med gro-evnen å gjøre! dessuten er jeg ikke kommet så langt i sv.skapet at puppene mine har vokst eller noe sånn... Jeg har jo rett på at puppene mine skal fikses like forbanna selv om jeg ble gravid. det er jo naturens gang, og jeg kan jo ikke ta abort for å få puppene fikset? de har gjort en dårlig jobb, uansett om jeg hadde blitt gravid eller ei!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 ja jeg vil ordne dem etter fødselen, men jeg håper jo selvfølgelig at klinikken skal fikse dem gratis! for de har jo ikke grodd slik dem skal, men nå må operasjoenn utsettes pga jeg er gravid... det kunne jo vært andre årsaker til at operasjoenn måtte utsettet også, f.ekssykdom, medisiner el. de kan jo ikke la være å opprette feilen de har gjort, selv om operasjonen må utsettes og ventes med...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Altså: du legger inn silikon, og går hen og blir gravid bare to tre måneder etterpå??? du må jo bare være stokk dum...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jauda, klart jeg er stokk dum! Siden det var så veldig planlagt! Vet ikke hvem som er mest dum, jeg som ble gravid med et uhell, og valgte å beholde barnet selv om jeg nettop hadde lagt inn silikon( skulle det ha så jævli mye å si liksom?) eller du, som klarer å prestere å si at noen er stokk dum fordi naturen går sin gang?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Det har ingenting å si om man blir gravid med silikon, det fins da flere som har gått gjennom sv.skap med silikonbryster! Et sv.skap har ingenting å si på groprosessen uansett! Brystene skal henge fast innen de 6 første ukene, og grodd helt og fullstendig innen 3 måneder! og du rekker ikke å bli gravid, føde en baby, og amme på de 3 månende! høres ut som det er noe galt som er skjedd med dine bryster, og kanskje kroppen din støter fra seg silikonen!??? Det har uansett INGENTING å si om du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå