martemia Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hvordan får dere setet så tilbakelent at babyen kan slappe av i nakken viss han sovner? Vår lille (4,5 mnd) får hodet framover i en stygg knekk på nakken. Har regulert det så langt bak det går med spaken under..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 heisann stet skal ikke være tilbakelent pga sikkerheten..så barnet sover med fremoverbøyd nakke ja....men husk at dette setet er komt best ut i test..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 forresten såg ikke at barnet ditt var 4.5 mnd skal sjekke mitt i bilen vent litt.....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 har det samme setet jeg,men når du har så lite barntror jeg det skal være noe tilbehør du kan kjøpe og ha i setet for det skal sitte bedre...jenta mi er 9 mnd og vi byttet ut til denne stolen for en mnd siden..hun er 11 kg
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 haha mangen svar fra meg,alle opp over er fra meg bare så du ser det er fra samme person...hihi:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Har lagt to håndklær under stolen for å bygge den litt opp så den blir litt tilbakelent - jeg likte ikke at hun skulle sove med hodet ned på brystet sånn, redd for at hun ikke får puste ordentlig pluss at jeg tenkte det umulig kan være noe bra hvis vi skulle få et sammenstøt at hodet ikke er støttet bak. Stolen står dønn fast i setet likevel, men nå sover hun bedre med hodet lent litt bakover.
velsignet med to Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Det finnes puter du kan få kjøpt, nesten som nakkeputer, bare at den står på fremsiden, slik at den støtter opp hodet når barnet sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå