Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Tror dere virkelig at dere er de eneste i verden som har akkuratt det problemet, eller hva det måtte være? Har lagt merke til spesielt mange slike "er det mare meg, vi eller oss" innlegg den siste tiden:) Ikke ment som kritikk:)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skrev det fordi jeg ikke tror det er så mange 2-åringer som skriker så fælt når de pusser tenner ja...
Gjest -<<- Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Er ikke det en klassisk kjerringmåte å si "hør hva jeg vil fortelle" på, a? Litt i sjangeren som "iiiingen her like visst lille meg"-innleggene hvor man på en kjerringpatetisk måte slurper etter komplimenter. Det er synd de fleste kvinner vokser av seg barndommens "Se, jeg er flink!"-attityd.
firemerkersmør Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 og så har vi skrivefeil innleggene, og klage over at andre klager over innlegg innleggene. Slik går no dagan....
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Har laget et slikt innlegg en gang og da vist det seg at det stort sett bare var meg ja hehehe, men så sær som jeg er hadde jeg jo ikke forventet annet Handlet om stryking hehehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 Jeg mente ikke å klage, 20-bussen til sentrum.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Stryking? At du stryker alt mener du? Jeg har også skrevet noe om stryking her inne, viste seg at jeg var overivrig med strykejernet i motsettning til veeeeldig mange andre...)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Nei, jeg tror egentlig ikke det, men håper å få bekreftet at det ikke er det ;-) Ofte blir det mer en motreaksjon til ett innlegg hvor jeg føler alle er så vanvittig enig med hverandre i noe som er motsatt av hva jeg mener/gjør og da lurer jeg litt på om flere er enig med meg også. Formuleringen er så klart ikke ment som at jeg virkelig tror jeg er den eneste, men en måte å trekke oppmerksomhet mot innlegget på.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Hehehe ja, får alltid så mange kommentarer på at jeg stryker så mye noen virker nesten irriterte og mener at jeg kaster bort tiden min hehehe, så jeg spurte her inne da vet du, om det virkelig bare er meg? og ja, det var visst i grunn nesten det
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Og meg mami! jeg stryker ALLe klærne , sengesett duker o.l :-D alle sier jeg er gaal
*Minnie Mus* Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Ha ha det innlegget husker jeg Mami:-) Skulle ønske jeg var like flink til å stryke, klærne ser jo mye finere ut da...
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Hehe godt det er flere av oss kanskje vi skal lage en forening? "Foreningen for oss som har strykegalskap"
blond Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tenker at det er mangel på formuleringsevne som er årsaken. Og et behov for bekreftelse og for å sette ting i perspektiv.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Hehe.. Er det bare meg som baker brød her.. er en klassiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå