Boulengerina Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Føler meg så slem som ikke savner 3åringen min.. Hun har vært borte siden mandag, og jeg kjenner ikke noe form for savn etter henne.. Hun kommer hjem i dag, men jeg kjenner at jeg helst skulle ønske at hun ble borte noen dager til.. Kommer selvsagt til å bli glad for å se henne da.. Kan vel legge til at hun er ekstra trassete mot meg, og at det egentlig har vært godt å få en pause der jeg kun har kunnet fokusere på lillesøster sine behov.. Er jeg helt unormal som føler det sånn?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Unormal er du ikke, men du har mye bra nerver som tør si sånt her jeg har det på samme måte, spes når snuppa har vært overhysterisk og slått seg vrang mer enn en gang pr. dag. Hun er hos pappaen sin annenhver onsdag-mandag, og når det har stått på som værst, så er det SÅ godt når hun skal dit, men gud så godt det er og få henne hjem igjen også! Du har 2? Og venter nr. 3? Skjønner godt du er sliten jeg, og en trassen 3'er er ikke noe morsomt... Mi er 3 år og 8 mnd, og kan irritere meg grønn!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 I så fall er jeg det også. De ytterst få gangene noen andre har hatt barna så savner jeg dem overhode ikke, bare nyter freden og roen og vissheten om at de koser seg med besteforeldrene. Og så er det da tross alt godt å få dem tilbake etter noen dager likevel :-)
fox`y Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Næi du er ikke unormal,alle kann vell føle d sånn en gang i blant. Du blir nokk glad når du treffer henne igjen vettu:) men sjønner godt at d er litt godt å få litt ekstra kvalitetstid me lillesøster oxo.. er 2 år mellom mine gutter, å d går mye tid i å aktivisere storebror osv å da må lillebror vente.
Turtelduen Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Vil nå heller si at de som mener du er gal er unormale jeg da Hehe. Syns det er utrolig koslig å hente barna i bhg når dagen er omme, men du og fort jeg sku ønske de var tilbake... Men alle har det vel sånn til tider...
Boulengerina Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Åh.. det var godt å høre at jeg ikke er helt forstyrra som føler det sånn:) Venter nr 3 når som helst egentlig, så det har nok litt med det å gjøre også.. blir så fort sliten og lei av å ha en diger mage og skulle løpe etter 2 små hele dagen:) Tenker jeg bare får legge meg nedpå litt og slappe av de få timene jeg har uten ungene:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Jeg heller "savner" ikke ungene mine når jeg er borte fra dem - veit jo de har det godt der de er =) Men er alltid godt å få dem hjem igjen!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 hehe....nei..slett ikke. Det er godt å få noe dager for seg selv. Jeg tåler godt noen dager før savnet melder seg av og til, spørs hva jeg har å drive med..kjeder jeg meg så savner jeg dem etter noen timer, har jeg noe å henge fingra i så flyr tida og jeg rekker ikke føle på savnet...
*Minnie Mus* Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Synes også det er deilig når ungene er i barnehage eller er hos besteforeldre... Særlig når de krangler som verst...
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Eldste her er ofte sammen med besteforeldrene sine i helgene og det er _godt_! Jeg savner henne ikke. Men etter at hun har kommet hjem, er det godt å ha henne hjemme igjen også. Enkelte mandager ser jeg frem til neste helg hun skal være sammen med de igjen også
blond Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Nyt heller tiden med lillesøster! Dårlig samvittighet er bortkastet energi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå