Gå til innhold

Savner ikke ungen min..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så slem som ikke savner 3åringen min.. Hun har vært borte siden mandag, og jeg kjenner ikke noe form for savn etter henne..

 

Hun kommer hjem i dag, men jeg kjenner at jeg helst skulle ønske at hun ble borte noen dager til.. Kommer selvsagt til å bli glad for å se henne da..

 

Kan vel legge til at hun er ekstra trassete mot meg, og at det egentlig har vært godt å få en pause der jeg kun har kunnet fokusere på lillesøster sine behov..

 

Er jeg helt unormal som føler det sånn?

 

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Neida, alle trenger pause.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Unormal er du ikke, men du har mye bra nerver som tør si sånt her ;)

 

jeg har det på samme måte, spes når snuppa har vært overhysterisk og slått seg vrang mer enn en gang pr. dag. Hun er hos pappaen sin annenhver onsdag-mandag, og når det har stått på som værst, så er det SÅ godt når hun skal dit, men gud så godt det er og få henne hjem igjen også! :)

 

Du har 2? Og venter nr. 3? Skjønner godt du er sliten jeg, og en trassen 3'er er ikke noe morsomt... Mi er 3 år og 8 mnd, og kan irritere meg grønn!

Skrevet

I så fall er jeg det også. De ytterst få gangene noen andre har hatt barna så savner jeg dem overhode ikke, bare nyter freden og roen og vissheten om at de koser seg med besteforeldrene. Og så er det da tross alt godt å få dem tilbake etter noen dager likevel :-)

Skrevet

Næi du er ikke unormal,alle kann vell føle d sånn en gang i blant. Du blir nokk glad når du treffer henne igjen vettu:) men sjønner godt at d er litt godt å få litt ekstra kvalitetstid me lillesøster oxo.. er 2 år mellom mine gutter, å d går mye tid i å aktivisere storebror osv å da må lillebror vente.

Skrevet

Vil nå heller si at de som mener du er gal er unormale jeg da :)

Hehe.

Syns det er utrolig koslig å hente barna i bhg når dagen er omme, men du og fort jeg sku ønske de var tilbake... :P Men alle har det vel sånn til tider...

Skrevet

Åh.. det var godt å høre at jeg ikke er helt forstyrra som føler det sånn:)

Venter nr 3 når som helst egentlig, så det har nok litt med det å gjøre også.. blir så fort sliten og lei av å ha en diger mage og skulle løpe etter 2 små hele dagen:)

 

Tenker jeg bare får legge meg nedpå litt og slappe av de få timene jeg har uten ungene:)

Skrevet

Jeg heller "savner" ikke ungene mine når jeg er borte fra dem - veit jo de har det godt der de er =) Men er alltid godt å få dem hjem igjen!

Skrevet

hehe....nei..slett ikke. Det er godt å få noe dager for seg selv.

 

Jeg tåler godt noen dager før savnet melder seg av og til, spørs hva jeg har å drive med..kjeder jeg meg så savner jeg dem etter noen timer, har jeg noe å henge fingra i så flyr tida og jeg rekker ikke føle på savnet...

Skrevet

Synes også det er deilig når ungene er i barnehage eller er hos besteforeldre... Særlig når de krangler som verst...

Skrevet

Eldste her er ofte sammen med besteforeldrene sine i helgene og det er _godt_!

 

Jeg savner henne ikke. Men etter at hun har kommet hjem, er det godt å ha henne hjemme igjen også.

Enkelte mandager ser jeg frem til neste helg hun skal være sammen med de igjen også ;)

Skrevet

Nyt heller tiden med lillesøster! Dårlig samvittighet er bortkastet energi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...