Gå til innhold

Denne rockeringen alle snakker om... Hva er den egentlig til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett mange innlegg om denne rockeringen, så nå må jeg nesten få klarhet i det. Hva er det som er så spesielt med den? Er den tyngre enn andre rockeringer? Hva er den godt for? Slankere midje? Virker den? Og hvor får man kjøpt dem? (Phu.......)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har den til pynt på trimsykkelen min for øyeblikket, fungerer utmerket med dens flotte farger!

Ellers er den kjekk og ha til og rocke! :o) Trimme magen, stramme opp. den er også hendy om du ønsker blå-lilla merker langs midjen, som ikke forsvinner før du har tatt en "med vondt, skal vondt fordrive".

Når det er sagt, så er det GOD trim, jeg blir sliten, men har glemt og måle cm...

Den er tung, min er 1.5 kg (fordi jeg er så høy og tung selv, bestill det som passer dine mål) Og min har rugler på innsiden, antagelig for å gjøre det mer smertefullt... :s

www.sports-hoop.com

Og ellers, JA, den virker ;)

Skrevet

Ja, den er tyngre, mye tyngre, de ser slik ut:

http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html

Den gir mer magemuskler og dermed strammere mage og smalere midje. Den skal visst nok også massere eller drenere vekk fett eller noe sånt, er ikke så innepå hva slike ting heter og jeg synes den fungerer utrolig bra! Var veldig skeptisk i utgangspunktet, men er superfornøyd nå. Jeg har i perioder trent mye, og pilates, men tror aldri jeg har hatt mer veltrente magemuskler før enn nå og midjen er smalere enn på mange år. Og da har jeg kun hatt min i vel 1,5 mnd og er ikke den som bruker den aller mest. Men får ganske store blåmerker i starten, i hvertfall jeg fikk det.

Skrevet

Takk takk :)

Da blir neste spørsmål: Hva koster det totalt med frakt og toll? Hvordan betales den?

Er det noe slags skjema som hinter om hvor tung ting man bør ha? Jeg er 174 cm og veier 60 kg. Er i for seg slank, men magemusklene er kraftig forsømte etter to barnefødsler.

Skrevet

Hmm, intressant! Jeg er også nysgjerrig på prisen...

Skrevet

Mener det var ca 350 inkludert frakt. Når du bare kjøper en er det ikke toll på. Tok ca 1,5 uke før jeg fikk min, litt mer. Tror jeg betalte med kort via nett, husker faktisk ikke helt, hehe...

Jeg er 172 cm og veier litt over 70 kg og jeg har den som er 4 ib. Deilig å bli smalere om midjen da, er nedepå 77 cm nå, kommer jeg under 75 cm er jeg strålende fornøyd :-)

Skrevet

Sjekket nå og den nybegynner.ringen kostet 30dollar. Er jo ikke mer enn ca.150 kroner.. toll betaler man vel ikke om det er under 200kr? Må være dyr frakt da..

Men hva er 100 lbs? Har det noe me vekt å gjøre?

Skrevet

Rockeringen funker og er gøy å bruke.Vet ikkje om andre har opplevd det samme..men eg hadde treg mage etter fødselen og det ble mye bedre etter ett par dager..he he!!

Skrevet

Men hvordan bestiller jeg, da???

Jeg kommer så langt som til å legge varen i handlekurven og trykke meg videre. Da kommer jeg inn på en side som viser alle de ulike modellene. Hvordan får jeg betalt? (Å Gud, føler meg teit nå!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...