Gå til innhold

Overbeskyttende mødre, SOS barnevakten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik kommer det til å bli...

Sitter bare å rister på hodet her, kunne sendt den moren et vist sted...

*Litt frustrasjon ut her*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og en ser jo hvor ødeleggende det er mot barna...

Skrevet

"Slik kommer det til å bli"...? Hva mener du med det?

Moren var jo nervøs av seg, men har jo kommet seg.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.. Hva er det hun gjør? Så det ikke idag.

Skrevet

Mente at slik kommer det til å bli for dem som er helt hysteriske. Dem bare lager trøbbel for seg selv.

Hun var nervøs ja, men helt uinteressert i å forandre seg og la ungene ta ansvar. Heldigvis forandret hun seg på den uken, men de viste ikke no fra 14 dager etter... Har sett de har gjort det før, torte de ikke i dette tilfellet? Uansett så er det bare spekulasjoner og ikke så relevant egentlig.

Men jeg mente bare det at barna ikke har det bra med en mor som ikke kan være konsekvent og som ikke "gir slipp".

Skrevet

Hun ville ikke la ungene rydde alene, ikke re opp seng, hun kledde på dem (store barn). ble hele tiden påpekt at hun innerst inne ikke ville at barna skulle bli store og selvstendige...

Så fort moren var borte, var ungene så hjelpsomme... Hennes skeptisme smittet over på barna.

Da de var ute og spiste, hun og mannen, ryddet ungene så pent. Gjorde det som en lek.

De hadde masse leker, og moren syns det var ille at de måtte kaste de ødelagte og gi bort leker de ikke lekte med. Og det samme syns barna.

Nanny tok med mor og snakket med henne og barna ble igen med faren. Faren syns det var helt greit å kaste og gi bort. Og vips syns ungene det og...

Vanligvis pleier pappaen å være sjangeløs i disse seriene, men her var pappaern veldig fornuftig faktisk. (Bortsett fra at han ikke var flink til å rydde... ;) )

Merker jo at ungene mine er mer lik meg når jeg er i nærheten og mer lik pappaen når bare han er med det... Så vist smitter væremåten vår over på barna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...