Gå til innhold

Kvalme. samme som skravlesiden,


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Kan det ta så kort tid som 14 dager etter befruktning at man blir kvalm. om man er gravid??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

 

Det lurer jeg også på... ;-) Håper du/vi får svar av noen som har litt mer erfaring !

 

Lykke til ! :-)

Skrevet

Nå har ikke jeg så mye mer erfaring, men har lest endel innlegg her inne på forumet tidligere om veldig tidlige symptomer. Det hele bunner vel egentlig ut i at det er veldig individuelt. Noen kan merke det på seg etter et par dager omtrent, og andre kan finne ut at de er gravide i uke 25. (Dette er noe spesielt da, men var ei jente inne på et annet forum som akkurat hadde fått vite at hun var gravid, og med termin i juli.) Så svaret, ut i fra tolkning av andres svar, tror jeg at ja, man kan merke kvalme allerede 14 dager etter befruktning.

 

Får håpe det er en lite spire som er årsaken til kvalmen deres i alle fall :) Masse lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk ! Ja, det håper jeg også, for oss begge :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...