mor.monsen Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Når mor er syk(migrene, kvalme ect) og er hjemme med baby. Blir far hjemme fra jobb? Skaffer dere barnevakt eller må mor bite tenna sammen?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hvis jeg er syk og ikke klarer å ta av meg barnet, blir far hjemme!
*Lissi* Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 De gangene jeg har hatt migrene, så har sambo kommet hjem fra jobb. Klarer ikke barna da... Eventuelt har besteforeldrene stilt opp.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Her i huset må mor bite tenna sammen og vente til far har kommet hjem fra jobb. far jobber fra 07-15 hver dag og er ikke hjemme så sent. da pleier jeg å gå og legge meg og sove for å bli kvitt migrenen.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Dersom jeg er så syk at jeg ikke kan ha mini må far ta ut egenmelding på syk barnepasser.
LivetErEnLek Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Når jeg har migrene, går det faktisk ikke å bite tenna sammen. Må ligge i ett helt mørkt og stille rom mens hodet deles i to og spyr galle pga smertene. Klarer ikke engang å snu på hodt uten å få så vondt at jeg griner. Hvis ikke besteforeldre kan stille opp, er pappan hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå