Nætte;mortil2 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Føler jo nesten jeg er litt rar, men gleder meg så innmari til fødselen starter! Ser fram til det med lyst og glede, både for selve fødselen sin del og for å få hilse på den lille! Er 35 uker i dag så er enda en stund igjen, men det går helt fint. Tiden går ikke så sakte som jeg var redd den skulle gjøre.. Sola skinner ute og snøen forsvinner mer og mer (skal ikke si for mye om det for plutselig laver det ned igjen), min nye vaskemaskin står og går og jeg kan henge tøyet ute idag! Skal også vaske litt babytøy, noe som jeg gleder meg veldig til!! =) Har hatt en pyton natt med masse magevondt som enda ikke er over, men ORKER ikke være deppa og lei! =) FOR JEG HAR JO ET LITE MIRAKEL I MAGEN!!!!!! =)=)=)=))=)=)=)
reekleim *fødeklar* Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Er helt enig med deg der! Gleder meg så at jeg nesten spricker Det er godt å være lykkelig før de små skapningene vi bærer på. Er 32 hele uker imorgen. men jammen skal jeg si at tiden flyr. lykke til
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er også i gledesrus om dagen. Er i uke 38 og det er jammen ikke lenge igjen nå. Ryggvondt og hovne føtter gjør meg ingentingen for det kommer noe godt ut av det jo!! Driver å pakker bagen idag - har ikke hatt behov for det tidligere men idag når jeg våknet kom det veldig sterkt over meg at jeg skulle gjøre det - kansje det er et tegn!? Jeg håper det!
Nætte;mortil2 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hadde jo vært fint om det var et tegn da Lasarus!! =) Jeg ser fram til jeg også er i uke 38 og kan kjenne at det er helt ok om ting skjer... :-) Her pakkes nok ikke bagen før det skjer ting, det gjorde jeg sist og det gikk helt fint. Om så kan mannen min ta med det jeg trenger.. :-) Tar akkurat det veldig med ro iallefall! Men syns det er så koselig nå å kunne ordne litt til den lille kommer, har vasket bittelitt tøy i går og skal fortsette med det fremover! Så skal senga monteres og kommoden på plass på badet.. Stellematte skal kjøpes og ny madrass til senga. Gleder meg til det også!! =) Syns synd på dem som har det tungt og sliter så med tanken på at det er lenge igjen, vet ikke hva jeg kan gjøre for at de føler det bedre, men er samtidig glad jg ikke sliter med slike tanker i tillegg til dårlig mage, et bekken som ikke fungerer (krykkene er i bruk og jeg gjør veldig lite om dagen) og vann i fingrene! =)
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Bra at du klarer å være positiv tross plager - der er det eneste som hjelper! At du gjør lite gjør da ingenting du gjør jo egentlig mer en nok ved å bære frem enda et underverk. Det er virkelig fantastisk og vi er heldige og får ta store å små plager som de kommer og takle dem best mulig. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå