Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...har ei tulle på 4 mnd...Mistet melken og gir kun mme nå. Kan jeg begynne på p-piller, eller må jeg vente til mensen har kommet tilbake... Når kommer den etter man har sluttet å amme? Sluttet for ca 1 mnd siden =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte på cerrazette 3 dager etter fødselen. jeg ammer og mensen blir helt borte vekk :o)

Skrevet

For å begynne på Cerrazette (minipille) trenger man ikke vente på menstruasjonen. Jeg fikk mensen ett par uker etter jeg begynte på pillen, men vet ikke om det har noe sammenheng. Jeg ammer ikke.

Skrevet

Er det noen sterke bivirkninger av Cerrazette? Klarer dere å ta den til samme tid hver dag? Føler dere at dere har sexlyst med den?

Vurderer prevensjon ennå, så lurer litt..

Skrevet

Har bare gått på Cerrazette i 3 uker eller noe, så merker ikke noe spes ennå. Tar den hver kveld når jeg pusser tennene. Brettet ligger sammen med tannbørsten og allergipillene mine:-) Blir jo sånn ca til samme tid. Jeg har i utgangspunktet litt dårlig sexlyst, så blir sikkert ikke noe bedre av denne:-) Men er hvertfall en del mindre hormoner i disse enn i vanlige p-piller, da skal jo bivirkningene være mindre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...