Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har fått en skikkelig pløse rundt mage/hofte etter at jeg fikk en deilig baby for litt over 2 mnd siden. Fungerer rokkering mot slæpp hud med fett under?? Har en plastikk rokkering (sånn som unger har), fungerer den eller må man ha en sånn som "alle" andre har kjøpt? Er den tyngre siden en tydeligvis får voldsomme blåmerker av å bruke den?
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror nok det er veken og bølgene på innsiden som gjør mest nytte, jeg får i hvertfall lite trim ut av den nå når jeg har teknikken inne, men denne slår jo mot sideflekset og "masserer" det omtrent bort. Det jeg merker mest er at den gir meg noen sikkelige magemuskler og da blir jo magen flatere og midjen smalere. Men har fortsatt fett igjen foran på magen og på sidene og huden er enda litt slapp, men man kan vel ikke forvente å se ut som før man fikk barn igjen heller med mindre man er sånn supertynn i utgangspunktet og har hatt liten mage i svangerskapene. Til å ha fått tre store gutter så synes jeg magen min ser ganske bra ut nå i hvertfall og den blir stadig finere :-) Fikk min for vel 1,5 mnd siden og er ikke av den som bruker den mest, men har likevel gått ned 5 cm rundt midjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå