Gjest irismor Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Sitter å diskuterer med samboeren om at jeg kanskje skulle hive meg på scrapping og lage personlige julekort til jul. Trenger du en ny hobby sier han. Nei men det hadde vært koselig med personlige julekort. Så kommer svaret: kanskje du skulle begynne med skiskyting............. Ja ja godt han har ambisjoner for meg men de som kjenner meg ville nok ledd seg halvt i hjel. Med min kropp, kondis og treffsikkerhet så ville det vært et artig syn.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hahaha, skiskyting ja godt forslag! Synes scrapping hørtes bedre (og mye hyggeligere) ut
La Perla Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jaja, why not? Kanskje vi alle skulle overraske venne rog familie og satse for fullt på skiskyting.
Gjest irismor Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Bra han har høye tanker om meg. Men tenk dere det synet av en rullende tønne i ettersittende skidress, med tunga hengende ut av munn som et slips og som utgjør en fare for alle som står 50 meter i nærheten av blinken ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå