Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Samboeren min har vært gift før med ei som er en del år eldre.Han var da stefar for hennes sønn i 7år. Jeg og min samboer har vært sammen i snart 4år,har en sønn på 2år.Eksen til samboer er forlovet på nytt,men di bor ikke sammen.Vi har flere ganger møtt dem,blitt bedt på grilling osv,veldig koselig.Hun passer til og med ungen vår en gang iblant,blitt en slags "tante".Dette fungerer for oss!!!! Mine venninner har i lengre tid sagt at dette er unormalt,Jaja sier jeg,men vi har det bra sånn.Det som toppet seg for min venninne gjeng er at min samboer skal på konsert sammen med med eksen og guttungen hennes( han er 21år nå),Dette er et band som di alle digger,ikke jeg.Så da di fortalte at di skulle så ringte jeg ekskona og lurte på om min samboer kunne reise sammen med dem,helt i orden,så jeg kjøpte billeten til han.Dette var også greit for hennes forlovede,bare reis og kos dere sier vi begge to. Mine venninner mener da at jeg legger opp til bråk,for da reiser di liksom på " familietur" som før i tia,en dag så kommer jeg til å angre sier dem,men jeg føler det virkelig ikke sånn. Åssen skal jeg få dem til å slutte om å mase,begynner å bli temmelig lei!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hvis dette passer for dere,så er jo ingenting bedre enn det. Du får jo nesten si fra til venninnene dine at nok er nok ,og de må slutte å mase om det. Det som er greit for dere, burde hvertfall være greit for dem.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Høres ut som en drøm, ta godt vare på idyllen - tenk så heldige ungene er som har godt fungerende foreldre og steforeldre!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 jeg syns dere har et sterkt og godt forhold, synest det er flott at dere klarer omgås hverandre på en så god måte! må jo være kjempe flott for denne gutten/ mannen, din mann var jo "far" for han i 7 år. prøv ikke høre så mye på hva de andre sier, så lenge dere (begge familiene) har det bra og koser dere sammen så er det bra! det er tross alt DERES familie situasjon ikke alle andres ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Sånn tenker jeg også,dette fungerer for oss!!!! Selv om stesønnen hans nå er voksen så har han vært "pappa" for han i 7år( han virkelig far har aldri stilt opp) så viktig at dem fortsatt har kontakt.Dessuten så syntes han det er kjempe stas å passe vår gutt da han ikke har en bror eller søster. Det mine venninner reagerer på er at siden dem ikke er gift mer,ikke har barn sammen så trenger dem strengt tatt ikke ha noe kontakt.Forsåvidt sant det,men vi har det alle bra. Neste venninntreff skal jeg ta det opp med dem,di mener det egentlig godt,men jeg blir sliten av maset deres.Vi er da voksne så går greit å snakke med dem vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 syntes overhode ikke det er noe galt i at dere har vennskap forhold med hans x, så lenge det passer for dere og for henne og hennes forlovede så er det vel bare flott. Ikke bry deg om venninnene dine du, det er ikke noe de har noe med. Høres ut som om de bare er ute etter å lage problem for deg. Syntes ikke du er gal overhode.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Blir glad av å høre at det finnes en slik idyll:) Venninnene dine forstår det nok bare ikke pga det er desverre ikke vanlig at ekser kan være venner etter et brudd, for ifølge dem er det da dømt til å komme følelser mellom dem. Dette er vel grunnlaget til mange. Men jeg syns det er flott at dere har et så godt forhold alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns det er kjempe flott at du er så snill og real. Stå på
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 en kan ikke bestemme over mannen sin.) du har forstått det:) la han ha friheten sin,men eg hadde vert på vakt:) det er jo eksen hans tross alt..min kjære besøker sin eks...liker det ikke men er en sjalu og bestemmer,ødelegger en et forhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå