Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg er definitivt årets og verdens verste mor!!! lillegull falt ned fra stellebordet i dag mårres......fy hvor dårlig samvittighet jeg har!!!!!!!! heldigvis virker det som h*n tok noe skade av det, men likevell....!!!!! noen som har opplevd det samme?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Nei,du er ikke årets værste mor!!! Det kan skje den beste... Hver litt obs på det til neste gang!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 stellebordet er høyt så syns du bør oppsøke lege... anbefaler og kjøpe sånn så du kan feste h*n fast i stellebordet oxo... er ikke en dårlig mor fordi bebbisen datt ned...som sagt det kan skje den beste
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Årets verste mor er du slett ikke, det finnes mye som er verre skal jeg si deg! Du mente jo ikke å skade ungen din. Men babyer på stellebord må man passe ekstremt godt på, ikke snu øya vekk et sekund. De detter ned til og med når de er så små at de ikke kan rulle. Synes det er litt rart at alle tar så lett på dette og sier at det kan skje den beste. Hvis noen hadde passet barnet mitt og h*n datt ned fra stellebordet så hadde jeg blitt rasende sint! Barn KAN faktisk ta stor skade av å slå hodet sitt hardt, selvom det heldigvis som oftest går bra. Jeg synes også du bør ta en tur til legen med småtten din, selvom h*n tilsynelatende har det bra. Bedre med en tur for mye enn en for lite.......
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Da deler du den tittelen med 90% av alle mødre for det har skjedd de aller fleste:) Men siden det var ganske høyt ville jeg tatt en legesjekk.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Neida det er du ikke.Ei venninne opplevde det samme. Hun ringte h og fikk beskjed om at hvis han skrek så gikk det nok bra.bare følg med han det neste døgnet itilfellet hjernerystelese (var det hun fikk beskjed om). guttungen hennes lever nå i beste velgående=)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Det har ikke skjedd de aller fleste, Rosa elefant. Og ihvertfall ikke 90%. Men det er klart det kan skje... men ikke med den beste, for den viker ikke blikket fra en baby på stellebordet. (har ikke skjedd meg enda, men tar sekunds-sjanser iblant, som jeg vet jeg ikke burde...) Håper det går bra med babyen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå