Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? onsdag 14mai??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har altså 3dager igjen til termin:) Sov skikkeliii dårlig i natt.. Men ingenting skjedde i natt heller.. Nå skal jeg på kafe:) kos dere videre i dag jenter!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager til termin! Gjør som deg... nyyyter dagene og den tiden jeg har igjen.. slapper av med kaffe og strikketøy..=)

Skrevet

23 dager igjen =)

Får bruke dagene til å kjøpe inn det siste jeg trenger til mini, som ny madrass & dyne :D

Ellers er vel alt ganske klart :)

Skrevet

61 dager her og jeg har ennu ikke forberett en ting!!! kanskje dags at starte snart :) lykke til dere fødeklare damer :)

Skrevet

14 dager over termin...

Skrevet

41 dager ijen til termin,i mårra er jeg høygravid:)

Skrevet

2 dager igjen til termin ;o)

Skrevet

25 dager til UL-termin

21 dager til IVF-termin

var kanskje på tide å sette på den første vaskemaskinen med noe til den lille i dag... :-)

Skrevet

37 idag til termin! Deilig at det går nedover... :-)

Skrevet

80 dager.. har akkurat begynt på 3.tri.. men tiden går fort da. synes det var i går at det stå "100 dager igjen" . . .men gleder meg så vannvittig til å få møte lille tutta så tida kan gjerne gå enda fortere:) er jo 2mnd til perminsjon nå - wuhu!

Skrevet

Her er det også 3 dager igjen, men her er det full rulle da jeg har en jente på 1,5år som er blitt syk oppi det hele!! Så typisk at alt må skje på en gang!!

Skrevet

83 dager igjen:)

Skrevet

15 dager igjen.... Det hjelper seg. Han får bli der inne til søndag, men etter det kan han bare komme!

Skrevet

-10... altså 10 dager på overtid. Venter litt nå ja...

Skrevet

80 dager igjen :) 2 og en halv uke igjen på skolen. Da er alle eksamner overstått og jg kan nyte den lengste sommerferien på maaaange år :)

Skrevet

6 dagar att, og planen min om å føde før 17.mai ser ikkje ut til å halde...

Skrevet

48 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...