HuIdra Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg lurer så veldig på hva som skjer.. skulle hatt mensen på fredag eller lørdag, men den har ikke kommet enda og i dag er det onsdag. jeg kan ikke huske å ha gått over tiden noen gang. fikk smerter, men ingen blødning. i går på tirsdag, fikk jeg litt lyserødt slim. har også svake kramper i magen, og øm nederst i ryggen. men jeg har tatt to cb digital tester, og begge er negative.. ene gangen brukte jeg ikke morgenurin, og den andre gangen hadde jeg urinen i en beholder fem timer ca før jeg testet. kan dette ha noen innvirkning? hvilke andre grunner kan det være for at mensen uteblir?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei Sofiaa Etter hva jeg har lest her inne, så trenger visst CB digitaltest et mye høyere nivå av Hcg enn "vanlige" tester. Så at du har fått negativt resultat på to digitaltester, betyr ikke nødvendigvis at du ikke er gravid. Når det er sagt, så finnes det jo andre årsaker til at mensen kan være forsinket, eller til og med uteblir. Det kan være rett og slett svingning i syklus (selv om du mener du ikke har gått over tiden noengang), det kan ha med kosthold å gjøre (hvis man har spist lite over tid), sykdom, medisin. Det finnes andre årsaker, men vi jenter håper og tenker jo gjerne på graviditet med en gang, naturlig nok ;-) (Jeg er selv helt tussete om dagen og håper jeg er gravid, så...) Du skriver ikke om du håper at du er gravid, eller ikke, men er du her inne på BIM, så håper du sannsynligvis på en liten spire. Hvis symptomene fortsetter og/eller øker, så ta en ny test om noen dager. Evt kontakt legen din og avtal en time :-) Jeg ønsker deg lykke til Sofiaa, og håper du får det resultatet du ønsker !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå