Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Så snilt av deg å spørre :-) Det gikk veldig bra synes jeg. De smilte og nikket veldig masse når jeg snakket og to ganger fikk jeg direkte komplimenter på svar. Ene får jeg takke min mann for, hehe... Han sa at om jeg blir spurt om hvorfor de skulle velge akkurat meg foran alle de andre så burde jeg svare diplomatisk med at jeg kan ikke si noe om hvorfor jeg er bedre siden jeg ikke kjenner de andre søkerne, men at jeg vet hvorfor jeg selv er god for jobben. Så det gjorde jeg da, sa det slik at jeg kan bare svare for meg selv siden jeg ikke kjenner de andre og at JEG i hvertfall er topp motivert osv, osv og da sa han fra kommunnen etterpå at det var et fantastisk bra svar :-) (mannen min fikk en stor suss når jeg kom hjem ;-)) På slutten gav de tilbakemeldign på at de synes jeg virket veldig reflektert og oppriktig engasjert, så det håper jeg da er positivt? Spørsmålet er bare om det har noe å si dersom de andre er bedre kvalifisert. Jeg skulle få tilbakemelding i løpet av uken, det var visst bare 5 de intervjuet, men kun 2 stillinger også da... Er veldig, veldig spent!
La Perla Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Det høres jo veldig lovende ut! Jeg tipper du får en av de stillingene - skal krysse fingrene. Er det fra høsten av?
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Takk for det! :-) Ja, det er fra høsten av, 1 års vikariat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå