mamman til karen elisabet. Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 I går var jeg hos legen på etterkontroll. Jeg trode da at legen kjente på livmoren at den var trekt seg til bake og tok bt og så på evt sting fra føselen. Men nei da: Ho spurte bare om ossen formen var og vannlatningen var bra og om jeg fikk normall avføring. Så skrev hun ut en resept på p-piller. Jeg vet jo ikke om kroppen har blitt normal igjen etter fødselen da! Hva gjorde lege/jordmor på deres etterkontroll?
Snupi27 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 først snakket vi litt om åssen jeg hadde det. så var det gu så fikk jeg resept på p piller og en blodprøve så ferdig
Ronja&Odin Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 jeg fikk og sjokk... kjente ikke på magen el noe... to av venninnene mine fikk barn rund samme tid og der var det full kontroll med og kjenne på magen, urinprøve,underlivssjekk og blodprøve... jeg gikk tilbake til de som tar blodprøver hos legen og det viste seg jeg hadde for lite jærn. pluss at de hennviste meg til gynekolog... jævla legen sku ha sjekka opp ordentlig og var bare heldig jeg gikk tilbake og tok blodprøve... bare gå tilbeake du for og være sikker:)
mamman til karen elisabet. Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja skal gjøre det men da tror jeg at jeg skal snakke med jordmor jeg hadde i svangerskapet,vet hun tar etterkontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå