vekt85 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Nevn en sang man kan høre på for å komme i godt humør!
La Perla Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Av personlige grunner en min ultimate gladsang "Walking on sunshine" med Cathrine and the waves. Men den skulle vel funke for de fleste! Og sånn litt rolig og koselig gladsang kan være Blåklokkevikua med Prøysen, Smak av Honning med de Lillos eller Svantes lykkelige Dag, med Puvl Dissing og av Benny Andersen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå