Meandmyprincess Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hvordan skal jeg få satt inn penger på en konto når jeg ikke vet hvilket navn kontoen står på??
Meandmyprincess Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Jo, men får bare beskjed om å fylle inn navn på mottaker av pengene..aner ikke hvem den kontoen står på
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 hadde ikke satt inn penger til en konto jeg ikke viste hvem eide;) men kan du ikke kontakte de som du skal sette inn pengene til?
Meandmyprincess Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Dette er en konto som alle foreldre skal sette inn penger på til leirskole i 7 klasse..men, får spørre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå