Novemberbolle Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er student, og jobber deltid ved siden av. Har nå funnet ut at pappaen ikke får pappapermisjonen sin, fordi stillingsprosenten min i jobben er under femti pst. Dersom jeg da permiterer meg fra studiene etter fødsel, har ikke pappaen krav på noen ting, er det ikke slik? Men dersom jeg IKKE permiterer meg, har han krav på pappaperm? Noen studente her som kan si litt om deres situasjon? Skal du permitere deg eller ikke? Har et barn fra før også, så på meg virker det veldig urealistisk å tro at jeg kan gjennomføre studier med en baby pluss en toåring. Har jeg rett? Vil jo gjerne gjøre det på så bra som mulig på eksamen også. Er det mulighet for å ta et par fag bare, og ikke allle? Er høgskole jeg går på, så har jo ikke mulighet for å ta fag i hytt og pine, slik som på universitetet... Noen i samme situasjon?
Lotta med novembergutt Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Lurer på om det er slik at dersom du ikke permiterer deg så har han krav på gradert permisjon, dvs 39 uker med full lønn - eller fordele dagene jevnt over en lengere periode. Men jeg surrer veldig med dette. Råder deg til å gå inn på gravid og student-debatten her inne, og lese tråde som heter "smutthullet for gravide studenter" laget av tromsøstudent. Han sier mye lurt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå