*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hittil har jeg prøvd å leke inn tannpussen, men det ender med tvangspuss og hylskrik hver gang likevel. Noen som har noen lure alternativer? Og er deres barn også sånn?
Gothminister Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jepp,minien er slik han også.. Slitsomt. HAR ingen tips,for ingenting fungerer her.. Hvis jeg får ha til å le,kan det gå,men han hater å pusse tenna,så sjeldent han gjør det da.. Han er 13 mnd..
lana<3 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 ramaskrik her også....hun må holdes av faren og jeg pusser...noe som har gjort det litt lettere er eletrisk tannbørste, hun hadde tendenser til å bite tennene i sammen slik at jeg ikke fikk til å pusse, men etter tips her inne kjøpte vi altså el-tannbørste. På el-kjøp selger de mikke mus el-tannbørste som spiller musikk...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Sånn er vår gutt også,23mnd Etter å prøvd det meste så blir han nå holdt fast.Kanskje ikke det ideele,men tennene skal pusses.Skal prøve tipset over her med musikk børste.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Tannpussen er en evig kamp her også. Ender i krangel og gråt, og en irritert og lei mamma hver eneste kveld. Har prøvd å avlede han med andre ting, men det funker dessverre ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Her var heller ikke tannpuss populært. Men etter at vi begynte med fluortablett (den mildeste) som "premie" etter kveldspussen ble det mye enklere. Hun koser seg lenge med den etterpå. Får forresten lov å pusse litt selv, også, etter at vi er ferdige...
skat Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Har også hatt dette problemet, helt til vi lot han stå på en krakk ved vasken. Han leker litt med vannet mens vi pusser. Nå løper han selv rett inn på badet når vi sier børste tenna. Biter endel i tannbørsten ennå da...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 her er det også tvangsholding og pussing og skrik og skrål. selv om han får fluortablett som han elsker! har også lurt litt på den elektriske børsten m musikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå