Gå til innhold

...hvor fort ble dere gravide igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har hatt sa tidligere....hvor fort ble dere gravide igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble gravide igjen på 2. pp etter SA'en (da hadde vi brukt 5 første gangen).

Skrevet

Ble gravid i 1 pp etter MA. Bare 2 uker etterpå.

Skrevet

vi ble det etter 4 eller 5 mnd etter sa. men vi fikk ikke lov te å prøve med engang sa legen til oss er ikke sikker på hvorfor.

Skrevet

4.pp :) Var først da vi var klare også merket vi! Alt var liksom så annerledes en pp'n :)

Skrevet

6 aktive pp etter MA, da ventet vi til etter første mens med å begynne å prøve igjen.

Skrevet

1pp etter mens etter MA.

Hadde MA 8.mars, fikk mensen 5.april, og er nå 5+4

Skrevet

Jeg ble gravid i 3.pp etter sa g nå i 3.pp etter ma!:)

Skrevet

Ble først gravid i 3. pp, men mistet etter noen få dager. Deretter tok det 7 pp før vi klarte det igjen. Skal sies at jeg hadde en del kluss i syklus som sikkert var årsaken til at jeg mistet og at det tok så lang tid før det klaffet igjen.

Skrevet

Etter den første sa ble jeg gravid etter 2 pp, mistet dessverre igjen og er igang med 1 pp denne mnd :-) Spennende !!!

Skrevet

tusen takk for svar! blir jo litt utålmodig... og kjenner at jeg kommer nok til å være veldig bekymret når jeg blir gravid igjen.. noen som vet om det er noe større sjanse for å miste igjen når man har hatt sa første graviditet??

Skrevet

Litt større sjanse for å miste etter en/flere SA/MA er det nok. Det er rett og slett fordi alle de som har habituell abort eller lignende problemer må ha mistet 1, 2, 3 osv ganger først. Men av de som har hatt en SA er det likevel flere som gjennomfører et normalt svangerskap etterpå enn det er de som ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...