nummer 3 kommer i desember Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Jeg skal til jordmor for første gang i dag, dette blir mitt tredje barn. Men for første gang er jeg veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. Troe jeg hadde en menslignende blødning uken før påske, så utfra det har jeg fått termin 17. desember. På bursdagen til den eldste datteren min.... Men det som er er at jeg ikke har fått tilbake regelmessig mens etter at jeg fikk nummer 2 i mars i fjor. Kan like gjerne være 1 mnd lenger på vei, den mensen før påske var ikke som den pleier. Det ble liksom ikke noe særlig ut av den. Er det noen som har erfaring på dette området? Hva gjør jordmor for å finne ut hvor langt jeg er på vei? Tar de ultralyd? Hadde jo vært greit å få vite om jeg er 9 uker eller13 uker på vei. Håper noen kan svare meg, sitter her å lurer da...
ltn :) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 ja først så prater du jo me jordmor å så skriver ho ett brev som du tar me deg på sykehuset så tar de ul og ser hvor langt du er på vei. jeg er oxo usikker på min term så j skal til legen nå på fredag så blir vel snart ul på meg ja vist du er 13 uker må du nå si fra
nummer 3 kommer i desember Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Jeg går nemlig til jordmor på fødeavdelingen på sykehuset der jeg skal føde. Så der har de jo ultralyd, håper jeg får ordnet det i dag.
nummer 3 kommer i desember Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Da har jeg vært hos jordmor, hun ville ta ultralyd med en gang. Den viste at jeg var 9+4, så da var det sånn ca som jeg trodde. Greit å få det bekreftet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå