Gå til innhold

Hva har skjedd med solstrålen min????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1 år har ALLTID vært smilende og blid.

Men etter han begynte i barnehagen for 14 dager siden, er han konstant grinete hjemme og sover forferdelig dårlig om natten.

Er dette en reaksjo på barnehagen og hvor lenge vil det i såfall vare???

Er såååååå trøtt og lei av sutring og søvnløse netter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes veldig kjent ut min sønn ble også slik da han begynte han er fortsatt trøtt og grinete når han kommer hjem er nok ikke vant til at det er så mye som skjer rundt ham. Har gått i barnehagen i ca 6mnd nå, men nettene er blitt bedre han drømmer fortsatt en del men jeg har blitt flinkere til å ikke springe inn hver gang han griner, gir ham tid til å eventuelt finne søvnen igjen selv. Men forskjellen fra din solstråle er vel at han er våken eller??

Når det gjelder grining og sutring etter å ha vært i barnehagen hender det at det hjelper når jeg gir ham litt tid til å slappe av legger ham for seg selv på et stille sted med sutt og koseklut dette funker ikke hver gang men noen ganger. I tillegg er jeg litt forsiktig med å stresse for mye rundt med ham etter barnehagen, på besøk og slikt prøver ihvertfall å begrense det. Uansett jeg vet hvordan du har det er ganske tungt når det blir sånn som dette men det går over har jeg hørt.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...