MamiMaribel Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har sett at det selges mye av dette på Ebay, og det virker egentlig veldig greit. Da slipper man å være redd for at babyen skal få dyna/tepper over ansiktet, iallefall - noe jeg sjekker ørten ganger i løpet av en natt.....:-) Man slipper også å tenke på at babyen ligger kald fordi dyna har sklidd vekk. Men er de varme nok alene,tro ? Noen som bruker dette ?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jepp! Har brukt det siden januar. Superkjekt og anbefales på det sterkeste. Han ligger mye roligere med den også. Nå som vi har hatt noen varme dager har han bare lagt i tykk pysj, og da turner han rundt i alle retninger.
MamiMaribel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Er det en tykk pose ? Hvor kjøpte du den ? Hva har du brukt av klær på barnet da ?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Den er ikke spesielt tykk. Kjøpte den på Hennes & Mauritz faktisk Brukt pysj inni siden jeg ville ha mulighet til litt lag på lag, og evt ta av hvis det ble for mye. De selger andre steder med forskjellig tykkelser. Søk på Grobag på nett så finner du noen også.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Man får kjøpt dem på de fleste barnebutikker og de kommer i forskjellige tykkelser:)
MamiMaribel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 takk fo tips. Det er leeeenge siden jeg har vært rundt i barnebutikker, så ante ikke at manm kunne få dem her i norge, engang, hehe....:-D
VirreVirre Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 jeg kjøpte en på ikea. Har ikke prøvd den enda da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå