Gå til innhold

Dere pollen allergikere se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere får utslag på øya deres kan det da minne om øyekatarr?

Jeg har for første gang blitt plaget med øya. Kan minne om øyekatarr pga. "snerken" som kommer + at det renner tårer fra øya og at jeg er rød. Nesa renner også. Noen naboer ga meg på fredag tips om å ta dobbel dose medisin og det hjalp. Men kun til jeg kom på jobb. Etter å ha vært her noen timer i går så ble jeg verre igjen. Er det mulig å bli verre av å være inne på jobben lissom??? Ingen bjørk på kontoret og alle vinduer er lukket

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa mi og jeg får noe som ligner øyekatar når vi blir alergisk ja. så det går ann. vi var til legen for å få det sjekka o da fikk vi beskjed om at nei, det var ikke allergi fordi det gikk ikke. men fikk overbevist ham til å sende henne til barnelegen og da fikk vi påvist allergi. det som hjelper på henne er noen øyedråper som vi fikk tak i på apoteket. såklart er jeg tom akkurat nå og husker ikke hva de heter. men fikk de uten resept (koster flest uten, men verdt det).

Skrevet

Jeg har det sånn, særlig hvis jeg har gått tur ute. Her er det fullt av bjørk. Man kan få reaksjonen og ha den en stund tror jeg. Jeg kan gå en hel dag. men også være veldig rød hvisvinduet har stått oppe om natta. Nå har jeg kjøpt pollen nett for å ha foran vinduet. Fåes kjøpt på apoteket. Dere kan jo ha pollen på klærne og i håret. Man skal jo helst dusje hver morgen og kveld..og ikke tørke klær ute nå.. men,, Kjenner til dette ja. Skal til lege mandag. Er helt tett for tiden. Må ha nesespray med kortison det hjelper ia llefal søsteren min veldig! Skal høre om jeg får det. Ellers går jeg på andre antihistaminer som spray seretide for bronkiene..Og øyedråper.. Håper det blir bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...