Gå til innhold

dere som bruker pampers, hvor kjøper dere dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns at de er så sinnsykt dyre over alt jeg går. men på rema koster de jo kun 70-80 kr for en sånn jumbo pakke.... skjønner ikke helt hvorfor de er så mye billigere der men det er de no..;) men det eg lurer på er om det er noen som faktisk kjøper dem på f.eks safari?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

REMA 1000 her også.....

Skrevet

Hvor mange bleier er det i en sånn jumbopakke? Handler på coop obs jeg. Nr 1, 2 og 3 kostet det samma på obs med coop-rabatt som på rema. Men er det billigst på rema når man kan kjøpe jumbopakke?

Skrevet

Betalte nettopp 49 kr for en jumbopk med 88 bleier på Rema. 7-18 kg va det.

Skrevet

jumbopakkene med helt vanlige pampers i str 4 koster 70 kr for 88 bleier

Skrevet

Kjøper på COOP OBS.

Tror jeg betaler ca. 40 kr etter jeg har dratt medlemskortet.

Skrevet

Kjøper også på rema, de andre plassene er dyrere,medlemsrabatt eller ikke.

Skrevet

Da er det i allefall billigere på Rema enn på coop obs. På obs betaler jeg 40 kr for 26 bleier. Mye dyrere enn Rema. Så nå blir det Rema heretter!

Skrevet

På Obs! med coop-kortet, da koster de ca 36 kr for pakken, mener jeg. Ellers handler jeg på rema om det passer sånn...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

For å sammenligne pris, må dere se etter prisen per bleie. Tror ei bleie i jumbopakkene fra rema er 73 øre. Det er veldig billig, har bare sett at bleiene fra Lidl er noen få øre billigere.

Skrevet

Nå har jeg nettopp kjøpt bleier på OBS. Både pampers og libero kostet 46,90. 10 kr i rabatt ved bruk av medlemskort. Så jeg betalte 36,90 per pakke.

Skrevet

Rema 1000 og det har jeg gjort siden dag en! Ble veldig glad da jenta var nyfødt og jeg bare måtte betale 20 kr for ei pakke bleier... hehe..

Skrevet

rema

Skrevet

Bunnpris med bleieavtale. 49,- kr pr pk (tror jeg), hver fjerde pakke gratis.

Skrevet

rema uten tvil:)

Skrevet

Rimi eller Rema. Med bleieavtalen på Rimi er det kun 2 øre pr. bleie som skiller de to butikkene (husker ikke hvem som var billigst :). Men 2 øre i forskjell bryr jeg meg ikke om.

Kjøper forresten Pampers Active Fit.

Skrevet

Definitivt og alltid Rema. Vi har satt oss ned og sett over tilbudene rundt om i nærorådet (Rema, ICA, Helgø, OBS og Kiwi) med bleieavtaler eller ikke. Jumbopakken slo i bakken :-)

Skrevet

Bunnpris,betal for 3,få den fjerde "gratis".blir 150 for 4 pk bleier,synes ikke det er så ille jeg...

Skrevet

Rema 1000

Skrevet

kjøper på rema....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...