*titte tei!* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hva er deres handleliste når dere skal storhandle på butikken? Sitter fast her og finner ikke ut hva vi trenger. eller vil ha:D Noen som vil låne ut liste si 2 min her?
Gjest irismor Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Listen varierer jo etter som hva som mangler i skapet. ;-) Hermetikk - mais, spagetti a la capri mel sukker pasta sauser, supper vaskemidler - zalo, grønnsåpe, salmiakk, klorin, omo, skyllemiddel, biotex flekkfjerner, oppvaskbørster dopapir tørkepapir shampo, balsam, såpe ost melk pålegg egg frosne og ferske grønnsaker div kjøtt div ferdigretter til frysern - pizza, lasagne, pyttipanne
Gjest armagedon Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 dette handles hver uke hos oss: Melk juice hvitost brunost skinke leverpostei brød rundstykker bananer eple agurk tomat paprika isbergsalat rømme dopapir yoghurt smør så blir det jo handlet inn middager og tørrmat men dette varierer jo litt fra uke til uke:) Evt annen/mere pålegg
Gjest armagedon Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 glemte egg, bleier og våtservietter og alle slags vaskemiddler og toalett saker for oss:)
Dronningen! Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Bare tenkte at det var ganske naturlig å vite slikt selv.....
*titte tei!* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Haha jo selfølgelig. Jeg vet jo hva vi trenger mest her, det var mer bare litt trang til ny inspirasjon og i tilfelle jeg hadde glemt noe=)
Mulle :) Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Her er det jeg stortsett handler Melk juice brus vaskemidler dopapir brød pålegg (skinke, servelat ost, kaviar , leverpostei, makrell i tomat og prim) rundstykker frukt grønnsaker isbergsalat agurk tomat paprika kjøttdeig ananas og mais pasta Bleier våtservietter dusj artikler til oss middager etter hva vi vil ha den spesielle uken snaks til helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå