Gå til innhold

hvor mye sover deres nÅ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg får hankun til å sove 40 min *2 gjennom dagen også legger han seg 21 og står opp 06. har prøvd å legge han tidligere men da er det morgen kl 04 !!!

 

og i tilegg så våkner han OFTE i løpet av natta:(

 

hvordan er det medderes? jeg syns han sover så lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

står opp mellom 07-08.

sover 1-2,5 time x 2 iløpet av dagen. legger seg kl 20 ca og sover natta gjennom nå. hadde en periode hvor hun våknet 2-3 ganger menda fikk ho bare smokk og vann. ikke noe mer. tok henne aldri opp av senga. gikk til og fra hvergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og 2xca40 minutter på dagtid. Men natten starter litt tidligere, legger han ca 19, og dagen starter ca 7. Men må også inn til han 2-3 ganger iløpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla sover alt fra 40 min til 1,5 time tre ganger for dagen. Om kvelden sover hun fra 22.30 til 08... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla sover som regel 1 time tre ganger om dagen.. Legger seg kl 19.00(eller tidligere) og våkner ALLTID kl 07.00... Herlig når man kan sove!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus blir lagt mellom 18.00 - 19.00 , og sover da til kl. 06.30 - 07.30

Sover fra 40 min til 2 timer to ganger pr dag.

Så må si jeg er fornøyd med det :) hender han våkner på natta, men gir bare smokken så sovner han igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snuppa her sover fire halvtimes dupper iløpet av dagen

vi legger henne 19-19.30.

hun sover til tolv (eller 02, alt ettersom) og får mat 2-3ganger iløpet av natten. dagen starter 6.30 -7.30..

 

 

gleder meg til hun begynner å sove mer om natten.. trodde det gikk riktige veien, hun sov fra 19.30 til 03 en stund, men plutselig begynte hun å våkne tolv, og mente at dagen skulle starte kl.04!!

men nå ser det ut til at de går riktige veien igjen, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesla har 2-3 lurer på mellom 30min og 1 1/2t i løpet av dagen. Legges mellom 20-20.30, sover da til 5..da er det pupp, og sover til 8-9..Sover nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare kopierte svaret til lille snups: Her er det og 2xca40 minutter på dagtid. Men natten starter litt tidligere, legger han ca 19, og dagen starter ca 7. Men må også inn til han 2-3 ganger iløpet av natten.

 

Jeg hadde trodd at det skulle gå mer over til soving hele natten, men det noen ganger får hun mat, andre ikke.... Har også merket at voksesmerter leker man ikke med, det er tydeligvis vondt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa vår sover 2 ganger i løpet av dagen. Første gang alt fra en 1/2 time til 2,5 time og andre gangen alt fra en 1 time til 2,5 time.

Hun legger seg ca. halv sju og sover til halv sju - sju dagen etter.

det hender hun våkner 1-2 ganger i løpet av natta og skravler, men så sovner hun igjen. ingen mat om natta.

tror hun er en av de som trenger mye søvn.

 

er veldig fornøyd med dette :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla mi står opp ca 7.30. får 235ml mme

sover en times tid

kl 10.30 får hun grøt og 120ml mme

sover til ca 14

får da 235ml mme

mellom 16-16.30 er det middag og vann

ca 18-18.30 får hun grøt og 120 ml mme

sover frem til ca 5. får da 200ml mme( hender hun sover til 7.30

 

spiser og sover en hel del:-)

 

men nå er hun temmelig stor og. 71 cm og ca 10kg på 6mnd kontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sover meget uammenhengende fra kl 1930-0630. Jeg er oppe MANGE ganger for natta :(

På dagen har han lur ca fra kl 0830: 40 min (våkner) også "hjelper" jeg han videre slik at han sovner 40 min til...

Også har han en dupp på 40 min ca rundt kl 14.

 

Han har aldri vært en sove baby... Gleder meg sånn til jeg kan si at jeg har sovet et par timer sammenhengende... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...