TusseMor07&09&14 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 De siste 2 syklusene har vært på 44-45 dager. Idag er jeg på dag 45. Tok en test på rundt dag 35, fikk da en tyyyynn strek, noe jeg tror var den berømte regenstreken på CB. Tok en til på dag 37, og den var blank:o( Men hvis syklusen er på rundt 45 dager, så kan det jo kanskje være at jeg er gravid allikevel... Når ville dere testet? Lurer på å vente til dag 50, men er jo veldig spent da;o)
kaos83 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 heisann Håper du er gravid.. all ære til dem som klarer å vente;) men du er mulig den sitter allerede altså... har hele tiden følt juni, men ble litt i tvil.. hehe ta en test ta en test! har du en hjemme nå?
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 hei fomlis;o) Hmmmm... Så du mener jeg skal ta en nå altå, men jeg har ingen test her hjemme:o( og nå skal jeg snart på jobb. Så du er blitt i tvil:o) blir spennende å se altså! Kom til å tenke på at om jeg har syklus på 45 dager, så er jo dag 35 alt for tidlig å teste... Får håpe det har klaffet... for både deg og meg:o) klemmer:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå