Gå til innhold

Sexlyst og sånt!!!!!! HJELP:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanksje litt rett fram for noen, mer kommer det!!

Det 2 siste mnd har lysten min hvert lik 0!!! Formen har hvert fin den, men tror kanskje det har hatt noe med at jeg ikke har hvert helt konf med kroppen min og alle forandringene som skjer.

Sambo har hvert en engel. Klart han har kommet med en kommentar i ny og ne, men ikke noe jeg lar meg såre av. Jeg har jo forståelse for at det ikke er så lett for ham heller!

Nå har derimot lysten begynt å komme tilbake. Kanskje det er solen og varmen som gjør det:) Men nå er det han som ikke vil!

Synes det er litt ekkelt når han kan kjenne lillejenta si inni der, har sett henne på UL flere ganger, osv.

HJELP!!!! Noen erfaringer??

Vet det er et litt pikant tema (er egentli veldig prippen selv:) men hadde satt veldig stor pris på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han kan vel ikke kjenne lillejenta si inni der?! hvordan e din mann utstyrt da? hehe, det er nok bare noe han innbiller seg ja. Dere kan kanskje kose på andre måter da? ;)

Skrevet

Kanksje han mener at han kjenner henne utenfor - når hun sparker..?

Det er nok ikke bare han som tenker slik - og som Zupermam sier: Dere trenger jo ikke gå rett på samleie da?

Skrevet

Mener selvfølgeli at han kjenner liv i magen:) Hunsparker rimlig hardt til tider. Og det beste han vet er i ligge med henne på magen i\min om kvelden å kjenne henne romstere inni der;)

Skrevet

Save a horse ride a cowboy:p

Finnes jo flere stillinger han ikke vil kunne kjenne noen bevegelser fra magen din:)

Skrevet

Hei

Jeg skjønner deg veldig godt. Det er først nå i 2. trimester at jeg begynner å få igjen lysten, men samleie fikser ingen av oss - mange andre måter å kose på :-) vi føler også at vi "dytter" borti vesle jenta og synes det er litt ekkelt, helt normal tanke visstnok - selvom det overhode ikke er skadelig med sex og samleie. Tror det er viktig med god kommunikasjon og at ingen føler noe press på noen måter, svangerskapet er så kort alikevel, at man kan ta det igjen etter fødsel - og som sagt så er det så mange andre måter å tilfredsstille hverandre på.

Dette oppleves nok veldig forskjellig fra person til person.

Skrevet

Hvis han synes det er rart å kjenne at hun er inni der så kan dere jo prøve litt andre stillinger da :)

Om dere liker misjonær så kan jo han stå ved enden av sengen for eks også kan du ligge helt på kanten av sengen, det blir jo en slags misjonær. Ellers så kan han jo ta deg bakfra, du kan ri han osv..

Man må bli litt oppfinnsom ettervært uansett fordi til slutt så bli magen for stor for misjonær ;)

Uansett så aner jo ikke babyen hva dere driver med, og kjenner ikke noe til det på noen annen måte enn at den kjenner at mamman har det bra :) BARE å kose seg hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...