Gå til innhold

Skal, skal ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig burde valget være lett for man skal jo være på jobb når man ikke er syk. MEN så er det nå sånn at jeg har så innmari lys på fri 16.mai. Hvorfor? Jo, for det første så skal 2 åringen gå i sitt første 17.maitog med barnehage og det har jeg jo sååå lyst til å få med meg. Og for et andre så har jeg bursdag den dagen og kunne tenke meg å være litt hjemme og fixe og stæsje litt.

Når det gjelder jobben så klarer jeg ikke å ha så veldig stor ansvarsfølelse. Jeg skal jobb her ut mnd.. Har vært her på 2 mnd. engasjement. Trives gjør jeg heller ikke (orker ikke å forklare hvorfor, men aldri mere om jeg skal jobbe med bare damer nei).

Arbeidsmoral kom til meg... for her er den borte vekk kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen fridager til gode så kan du vel spørre om det er greit at du tar fri den dagen?

Skrevet

det er nettopp det jeg ikke har. Hadde jeg hatt det så hadde saken vært "biff" for her er det heller ikke stort og gjøre om dagen. En smule overbemannet på en måte.

Skrevet

Skjønner ihvertfall hvordan du har det. Har akkurat sluttet i jobben selv, og den siste mnd var ikke akkurat arb.lysten på topp..

Skrevet

Er så mye inntriger her at jeg orker ikke engasjere meg en gang. Nå om dagen er det enkelte har som har en sånn "jeg-snakker-ikke-med-mockanin" holdning. Kjenner jeg blir matt..

Men hvor lenge må man ha jobbet for å kunne bruke egenmelding mon tro?

Skrevet

hadde jeg bare hatt bunad, men kan jo feks. innbille meg at jeg har det..

Skrevet

Hvis du har jobbet der i 2 mnd så kan du bruke egenmelding

Skrevet

har ikke jobbet her fullt 2 mnd. ennå nei. Skal være her tilsammen i 2 mnd.

Skrevet

Da må du nok ha en sykmelding.. eller bite tennene sammen og holde ut på jobb den dagen ;o)

Skrevet

blæææææ... minn meg på at jeg ALDRI skal jobbe i staten mere asså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...