Urtete Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Her har det snødd i natt! Det var et slag i trynet å se ut vinduet i dag morges. Gresset var hvitt!:-( Etter deilige dager med sol og sommer og grilling ved sjøen, så var ikke dette særlig velkomment. Barna måtte på med sherrox i dag - hahahaha tror dere jeg var populær da eller??? Satser på at dette blir kortvarig - for nå må da sommeren være like rundt hjørnet her også!:-) Ønsker alle en fin-fin dag!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 God morgen urtings! Jeg vil tro at du og mange andre trønderlagsmødre kanksje ikke vinner prisen for kuleste mamman i gata hahaha... men hvem hadde vel blitt glade av snømannvær midt i mai, jeg skjønner hver eneste sure mine! ha en fin dag likevel.... trønderværet er jo kjent for å skifte like fort som vestlandsværet så i morgen .... vips da er det sommer igjen :-)
tebekaa Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Brrrrrr! Hørtes kaldt ut. Jeg våknet med myggstikk i dag jeg, så her er det definitvt sommer! Jeg stemmer herved for at alle som vil skal ha fint vær i mai! Og at ingen skal være allergisk mot fine bjørka eller gresset. Eller være syke! Mai skal være en hyggelig, festilig måned med 17.mai sanger, små skrubbsår med kule plaster på små barneknær og snille, glade mennesker overalt! Ja, det stemmer jeg for!
Urtete Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hahaha akkurat nå høres myggstikk rent eksotisk ut!;-)))
Maud Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Uff, sånne slag i trynet kunne naturen spart oss for! Det er klart det er en nedtur med cherrox nå. Håper sola snart skinner på dere igjen, det har dere fortjent!
Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Da tror jeg at jeg hadde blitt sur og grinete jeg også. Det var nok siste krampe fra vinteren,vips så snur det og dere får sommer og sol igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå