Gå til innhold

da sitter jeg her med rier, VONDT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok skuffe dere, her skjer det fint lite, åååå, blir så frustrert, det er jo så vondt, men ikke regelmessig.. blir skikkelig sliten av detta..

Tror kanskje jeg må ringe føden og høre hva de har å si.. tror dere de vil hjelpe meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde ringt føden for en ny sjekk..du kan jo ha fått endel mer åpning siden sist å det kan vær at det nærmer seg..Lykke til,så spennende:D

Skrevet

takk for det Rolte m/ maispire=)

skal ringe opp å høre hva de sier.. håper på no possitivt snart

Skrevet

Kjempespennende!! :) Du kan jo ringe føden og høre hva de sier, og når de vil ha deg opp dit. Kommer jo litt anpå hvor lang vei det er og slik til fødeavdelinga.. Du må ha masse lykke til :)

Skrevet

gud, lykke til, skjønner at du er sliten nå. Jeg ville ringt føden eller dratt nedover. Når det døyer såpass utover ,så kan de faktisk hjelpe dere litt på veien f.eks. med å ta vannet for deg... Masse lykke til håper du snart sitter med babyen i armene dine:-)

Skrevet

Å må bare få lov å ønske deg riktigt lykke till! Kanskje de kan ta vannet siden du har gått så lenge med rier? Lykke lykke til!

Skrevet

Da har jeg ringt, der var det ikke så mye hjelp å få, måtte for all del bare komme opp til en sjekk om jeg va engestelig, men det var jo ikke noe å gjøre likevel sa ho, blir så lei meg, ho sa de ikke satt i gang noe før 14dager etter termin.. Hun mente jeg ikke var i aktiv fødsel enda, blir jo faen så deppa, er så sliten, er syk, tett i nesa, hoster som idiot, hoster så magen er helt øm.. Det sier seg jo selv at med all denne hostinga og riene er det jaggu ikke lett å få seg litt søvn...

Får se om jeg tar meg en tur opp på en sjekk i ettermidag når sambo er kommet hjem fra jobb...

Skrevet

Stakkars deg! HVis du ikke har vondt i bekkenet kan du jo alltid løpe litt i trappa ;) Når mine rier drog ut på tiden så gav jordmor meg en melkepump. Jeg skulle pumpe 5min /pupp i 20 min å så ha 10 min pause. Stimmulere ivei. lykke til igjen!

Skrevet

takk for tips reekleim..

skal prøve å stimulere litt, brukte du en helt vanlig brystpumpe???

Skrevet

japp :) Å du behøver ikke beskymre deg før at du tar ut verdifull rå melk, det kommer ny råmelk rett etter bebis er ute:)

Skrevet

du kan bruke en vanlig klut også, litt fuktig og gni forsiktig men fast på brystvortene! Også for noen hjelper det å være i bevegelse.. Oppe å gå litt og så hvile litt, da hjelper også tyngdekraften på!!Spis litt innimellom og beveg deg litt!! Da blir det kanskje noe mer?

Skjønner godt du er frustrert, er bare beklageligvis slik at for noen tar åpningen laaang tid og det er tungt..

Men få igang blodomløpet, beveg på armene og vugg på hoftene (noe som kan hjelpe på smertene i ryggen)..

Ønsker deg lykke til og håper du slipper å gå sånn så lenge!!!

Skrevet

Masse lykke til :-)))

Skrevet

å syng!!! syng å var lykkelig så at du starter ett lykkorus i kroppen...herregud du skal bli mor innom kort!!! tralalala psyken kan hjelpe deg riktigt mye...:) (synes du det begynner å bli litt latterlige og desperate tips nå eller, hehehe jeg skal gi meg*fnis*)

Skrevet

Tenker her på deg.... har selv 8 uker igjen jeg...synes tida går kjempefort nå ja...gleder og gruer meg - jeg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...