Gå til innhold

Litt skryt av 2 åringen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev i går et innlegg her og lurte på dette med å kjøpe tohjulssykkel til han.

I går kveld dro vi på XXL og kom ut igjen med en blå liten tohjuling (m/støttehjul selvsagt) og en hoppende glad gutt.

Pappaen monterte sykkelen mens gutten hoppa og spratt rundt han og snakke om den nye motorsykkelen og at han måtte ha på hjelm.

Når sykkelen var ferdig så slang han seg opp den som om han aldri hadde gjort noe annet. Så brukte jeg 5 min. på å vise han og forklare hvordan han skulle trå på denne. Etter dette sykkla han frem og tilbake og stor koste seg. Inn i mellom måtte han ha litt start hjelp. Noe som var kjempe moro var og bremse.

Vi ble jo kjempe overrasket over hvor fort 2 åringen tok dette med å sykkle. Gikk jo over all forventning.

I natt måtte sykkelen stå i garasjen så måkene ikke skulle komme og bæsje på den.

Gjett hva vi helt sikkert MÅ i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! :0D

2 åringen vår(som riktignok snart fyller tre..), farter også mye rundt på gammel-sykkelen til storebror. Han har ikke så svær fart ennå, men det er sikkert like greit;0)

Nabogutten var en kløpper på sykkel, og de måtte ta av støttehjulene sommeren han fylte 3 år, for han sykla så innmari fort MED støttehjul.. Ble litt mer forsiktig uten.

Men han var lovlig tidlig ute, har ikke hørt om andre som har syklet uten støttehjul da de var 2-3år

Skrevet

jeg kan tenke meg han var kry når han fikk den fine sykkelen :)

så fint at han rakk ned også da :) han prøvde den kanskje i butikken?

tror jeg skal vente til neste sommer til å kjøpe tohjuling til min gutt, han må få brukt sine 2 trehjulsykkel først hehe, og ennå så rekker han ikke ned til noen av de :((

Skrevet

Det var noe av greia her det at han hadde problemer med trehjulsykkelen sin. De i barnehagen har han fikset å sykkle på ganske lenge nå, men den han har hjemme tror jeg er en vanskelig sykkel og sykkle på. Forhjulet og pedalene er lengre fremme og tråkkingen blir da vanskelig enn om dem hadde vært litt mere rett ned. I tillegg har trehjulingen brede plasthjul som heller ikke ser så gunstig ut.

Å kjøpe 2 hjuling var så vist ingen dum ide til denne karen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...