Væren*78 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Vi har alltid brukt Baby Seba Med. Men vi har fått en del Natusan produkter i gave. Dette lukter faktisk såååå godt, men jeg har hørt man skal holde seg unna produkter som inneholder parabener. Så jeg tør nesten ikke å bruke dette! Hva bruker dere?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 jeg bruker natusan..og bare for å bemerke det, så er det bare to typer parabener som blir ansett som "skadelig" poenget med parabener er at det holder bakteriefloraen/mugg nede i et produkt, så om du finner et helt naturlig produkt som heller ikke er tilsatt naturlig konverseringsmiddel engang, så hadde jeg vært temmelig skeptisk til bruk over "lengre" tid ihvertfall.. En kommer langt med litt sunn fornuft og tillit til egen magefølelse!
mai mammaen til to Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 vi har brukt natusan.. men eg bruker lavera baby olje. den liker eg veldig godt. hjelper mot såre rumper.. har ikke brukt noe på lillegutt enda. eller litt olje i starten for å få vasket vekk beket..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 De fleste natusanproduktene er "friskmeldt",det er vel bare denne babycreme'n i den krokka som er farlig, og den har de fjernet fra markedet.. Du kan lese mer på www.gronnhverdag.no Bruker selv endel Baby Seba Med,men jeg tror ikke småtta mi tåler så mye i den serien.. Så har kjøpt a-creme, babyline lotion og neutral zinksalve.. Men har da skumbad,olje,shampo og vask med seba med.
Ronja&Odin Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 jeg brukernatusan bedtime relaxing serien.. heeeelt knall og lukter deeeeilig ) ekke farlig med natusan, det er jo et av de mest populære babyproduktene... men bør oxo bruke nautral babylotion og sinksalve:o)
Gjest mphs Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Sebamed shampo Weleda calendula zink cream potetmel Balneum Herbal badeolje Dette har vi brukt så langt på babyen. Har en sebamed spesialkrem i tilegg til største jenta.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Bruker simple sine produkter jeg;) syns at de er kjempegode og bruker babyolja selv også våtserviettene til simple er de beste jeg har prøvd;)
Persille LIL Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Weleda babyserien har jeg blitt anbefalt (kjøpes i helsekostforr.) - kun naturlige produkter :-) Har allerede handlet inn zinksalven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå