Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen,

Jeg skrev akkurat et annet innlegg hvor jeg etterspurte tester av barnevogner.

Torsdag eller fredag drar moren min og jeg til Sverige (Svinesund, Strømstad og omegn) for å lete etter Barnevognen (med stor B).

Er det noen av dere som har kjøpt barnevogn i dette området, og har et tips om hvor det er vi bør dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt barnevogn i sverige, easy walker.

tipper 4 hjulingene er det mest stabile, men vi ville ha en 3 hjuling

det stod da mellom flere, smak og behag.

sjekk hva som følger med av tilleggsutstyr, jeg ble overrasket over at det fulgte så mye med...sammenlignet med norge

vi sparte mange kroner

kjøpte i strømstad, godt utvalg

men dette er min mening, alle er jo forskjellige

har simo fra før, også veldig stabil og bra, dratt den med overalt, opp trapper, inn i heis osv, like fin.

Lykke til:-)

Skrevet

Hei,

Vi kjøpte Teutonia S3 m alt utstyr og bilsete på Babyproffsen på Nordby Senter rett over grensa. Vi sparte masse penger. shoppet også masse superfint baby tøy.

Kan anbefale 3 steder: Baby proffsen på Nordby, En butikk jeg ikke husker navnet på,men ligger på det gamle marknadsområdet rett ved Svinesundbroen innerst ved Godisfabrikken. og Kattis babyshop Strømstad

Kos deg med handeltur i Sverige

Skrevet

vi kjøpte på kattis babyshop i strømstad.. ligger rett ved systembolaget.. deet spørs jo hvilken vogn du vil ha, men de har godt utvalg av emmaljunga sine vogner her!! vi er kjempefornøyd med service og pris.. ellers har jeg ei venninne som handlet sin på nordby senteret.. rett over grensa.. på babyproffsen..

Skrevet

Ved svenskegrensen Svinesund/Strømstad er det 3 babyutstyrs butikker;

På Babyproffsen (babyproffsen.se) på Nordbysenteret har de Bugaboo, OTH, Brio, Teutonia og noen flere merker jeg ikke husker. Fin btuikk med mye fine klær og sengetøy, men denne butikken er den dyreste av de 3 ved grensen (endel dyre merker), og personlig syns jeg ikke servicen er så bra.

På Happyland (happyland.se) på Svinesund har de TFK, Easywalker, Brio, Teutonia, Maxi cosi muri (tror jeg) og noen flere merker jeg ikke husker.. Denne butikken har billigere utstyr enn Babyproffsen, men er kanskje ikke så "trendy/fancy" som Babyproffsen. Vi kom hjem fra Happyland med en Easywalker i går - veldig fornøyd. Monterte også vognen for oss slik at vi slapp dette selv, samt all emballasjen : )

På Kattis babyshop (kattisbabyshop.se) i Strømstad har de vel kun Emmaljunga vogner, men veldig bra utvalg/utstilling av disse, god service og veiledning og visstnok av de laveste prisene på Emmaljunga i Sverige.

God tur til søta bror og lykke til med vognvalg :)

Skrevet

Hei..

Jeg har kjøpt både acta grco bilsete og teutonia spirit s3 på HAppyland på "gamle" svinesundsområdet. Er kjempefornøyd! Fikk veldig bra service og følte jeg fikk hjelp til det jeg lurte på! En butikk jeg virkelig anbefaler. Døm er store og har stort utvalg. Det du jo kan gjøre er å å kjøre innom der, så til nordby på babyproffsen, så til kattis i strømstad. Døm ligger jo etter hverandre :-)..Kan jo hende det er litt forskjell på pris og sånn...

Skrevet

helt enig me eple 3:

kattis bebyshop er billigst på emmaljunga, de andre har ikke dt engang,

masse billig bebyklær hos kattis oxo..

Skrevet

jeg var på Babyproffsen på Nordbysenteret. Kjøpte Teutonia Mistral. Sparte vel en 1800kr der iforhold til norske priser:) hurra

Skrevet

Vi skulle kjøpe TFK på Happyland på mandag, men det var bomtur. TFK har ikke lenger forhandlere i Sverige pga oppkjøp. Vurderer nå Teutonia Spirit S3.

Skrevet

Hva slags vogner har de i butikken på det store senteret som ligger i Charlottenberg? (er ikke sikkert jeg har stavet stedsnavnet riktig, men dere skjønner vel hvor jeg mener).

Skrevet

De har i allefall Brio og Tautonia og ett par andre jeg ikke husker navnet på. Var der på fredag og siklet på en knall fin brio, men gubben har sagt nei, vi har ei fin vogn fra nr 1 vi skal bruke.

Skrevet

Hei på deg. Vi bestilte vogn igår. Var på Kattis babyshop i Strømstad, veldig fornøyd med servicen. Vi hadde nesten bestemt oss for Emmaljunga City cross med city bag, og det ble vi bare mer overbevist om etter demonstrasjonen. Sendte rundt noen mailer til svenske babybutikker som hadde emmaljunga tidligere, og Katti svarte raskest, var mest informativt og hadde best pris.

Skrevet

Jeg undersøkte endel når vi var i Sverige og handlet for noen måneder siden, og Happyland er generellt ganske mye billigere enn Babyproffsen på mye. Skilte 1200,- svenske kroner på vognen vi kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...