Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag eller fredag står innkjøp av barnevogn på agendaen. Før det skulle jeg gjerne ha lest gjennom noen tester av vogner - men finner stort sett bare eldre versjoner (2005, 2006) på nettet.

Er det noen som har kommet over noen nyere og kan gi meg et lite tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen nye tester, men har du sjekket www.barnevognguiden.no?

I tillegg vil jeg bare si at da vi kjøpte barnevogn til førstemann i 2005, kjøpte vi en Basson Roma fordi denne ble best i test. Jeg har ikke vært annet enn misfornøy med denne vogna. Skikkelig dårlig kvalitet og dårlig comfort for ungen, ustødig og elendig sikkerhet.... så jeg har lært meg til å ikke stole på disse best-i-test produktene.

Forhandleren i byen (bodø) har sluttet å selge disse nå pga. at den ikke er noe særlig bra.

Denne gangen har vi gått til innkjøp av ei emmaljunga edge duo. Kjenner mange som har denne vogna som er strålende fornøyd med den.

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke noe særlig tro på disse testene. Kikk heller på feks. barnevognguiden.no, og på barnevogndebatten her på BIM. Der kan man finne litt info. Det er ikke lett å finne den perfekte barnevognen.. :)

Skrevet

har ei venninne som har hatt basson roma å ho va stor fornøyd me den, brukte t begge sine gutta..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...